Hoi Avioma, wat apart dat je geen mail ontvangt om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er inmiddels een case voor je bij de technische dienst ligt: 73173902. Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is!
Nou Avioma,
Ik heb een soortgelijke situatie.
Wat ik ook probeer om een mail te krijgen voor nieuwe inloggegevens, niets werkt.
Als je dan probeert een nieuw account aan te maken krijg ik ook meteen een foutmelding.
Om droevig van te worden.
Hey @KaKoBi, welkom op onze Community!
Dit is inmiddels bij ons bekend en onze technische dienst is hiervan op de hoogte. Ze doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak.
@Marciano van Odido helaas nog niks gehoord.
Hoi Avioma, ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad dat mijn collega's het nog niet hebben kunnen oplossen. Jouw case staat momenteel op 'In progress’. Ze werken er momenteel nog aan. Ik hoop dat het snel is opgelost!
Inmiddels is het opgelost, maar man man man. Wat hebben jullie een slechte service.
6 dagen geleden, maar ik moet er zelf achterkomen dat het weer werkt.
Waarom krijg ik niet gewoon een terugkoppeling?
Lijkt me toch niet zo moeilijk?
Tot de volgende.
Hi @Avioma, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het issue nog niet is opgelost door mijn collega's van de technische dienst. Dit is dan ook de reden dat je geen update hebt ontvangen, ik laat direct aan ze weten sat het inmiddels weer werkt. Ik ben in ieder geval ontzettend blij om te zien dat je nu weer kan inloggen!