Skip to main content

Kan niet meer inloggen

  • 14 september 2024
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Hallo,

 

Ik kan sinds kort niet meer inloggen in mijn Odido. Ik heb ook al een wachtwoord reset uitgevoerd, maar ik krijg geen mail binnen om hem te resetten. Als ik het via mijn mobiel doe, lukt dat ook niet. Dan geeft de app aan dat het inloggen is mislukt. Had ook al gekeken in de ongewenste mail map, ook niks.

Kan iemand me verder helpen hiermee?

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Uitgelichte reactie

23 september 2024

Hoi Avioma, wat apart dat je geen mail ontvangt om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er inmiddels een case voor je bij de technische dienst ligt: 73173902. Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is!

8 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 17 september 2024

Iemand?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Avioma, wat apart dat je geen mail ontvangt om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er inmiddels een case voor je bij de technische dienst ligt: 73173902. Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 september 2024

Nou Avioma,

Ik heb een soortgelijke situatie.

Wat ik ook probeer om een mail te krijgen voor nieuwe inloggegevens, niets werkt.

Als je dan probeert een nieuw account aan te maken krijg ik ook meteen een foutmelding.

Om droevig van te worden.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14021 reacties
  • 24 september 2024

Hey @KaKoBi, welkom op onze Community!

Dit is inmiddels bij ons bekend en onze technische dienst is hiervan op de hoogte. Ze doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 29 september 2024

@Marciano van Odido  helaas nog niks gehoord.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Avioma, ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad dat mijn collega's het nog niet hebben kunnen oplossen. Jouw case staat momenteel op 'In progress’. Ze werken er momenteel nog aan. Ik hoop dat het snel is opgelost!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 7 oktober 2024

Inmiddels is het opgelost, maar man man man. Wat hebben jullie een slechte service.
6 dagen geleden, maar ik moet er zelf achterkomen dat het weer werkt.
Waarom krijg ik niet gewoon een terugkoppeling?

 

Lijkt me toch niet zo moeilijk?

Tot de volgende. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 7 oktober 2024

Hi @Avioma, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het issue nog niet is opgelost door mijn collega's van de technische dienst. Dit is dan ook de reden dat je geen update hebt ontvangen, ik laat direct aan ze weten sat het inmiddels weer werkt. Ik ben in ieder geval ontzettend blij om te zien dat je nu weer kan inloggen! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen