Skip to main content

Wanneer ik mijn account probeer te koppelen via de Odido app krijg ik de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account. Dit is erg vervelend aangezien ik nu niet mijn 4g-gebruik in kan zien.

In een Odido winkel weten ze me niet verder te helpen en zeggen ze dat ik contact moet opnemen met de Klantenservice. Weten jullie hoe dit opgelost kan worden?

 

Alvast bedankt!

Hallo @Nadine4, hartelijk welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat deze nog gekopeld staat aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukt. Ik heb zojuist je account verwijderd en het nummer ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je nummer. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Hallo @Nadine4, hartelijk welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat deze nog gekopeld staat aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukt. Ik heb zojuist je account verwijderd en het nummer ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je nummer. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Super, het is meteen gelukt. Bedankt voor uw hulp!


@Nadine4 Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan Nadine! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Ontzettend bedankt en werk ze nog!

Een vriendin van me heeft precies hetzelfde probleem dus ik zal haar doorverwijzen aangezien de service zo vlot en fijn was!


Thanks Nadine! Dat is helemaal goed hoor, mijn collega's en ik helpen haar via deze weg ook graag verder! 😊


Reageer