Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
ik kan mijn abonnement niet koppelen, krijg bovenstaande melding.
Goedemorgen, ik heb voor mijn zoon (op mijn naam) een nieuw abonnement afgesloten. Ik wil dit nummer graag in mijn app / mijn odido terug zien, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik kan alleen kiezen voor een ‘abonnement koppelen’ maar dat hoeft dus niet, want het abonnement staat al op mijn naam. Overigens zie ik wel het telefoonnummer van mijn dochter (abonnement ook op mijn naam) in de app staan. Kan iemand mij hierbij helpen? Het nummer is ook (nog) niet zichtbaar bij ‘klantvoordeel’, maar misschien moet ik meer geduld hebben?
Goedemorgen,Ik heb zowel een abonnement voor mobiel als TV en internet bij jullie afgesloten. Ik zie mijn mobiel wel in mijn account maar TV en internet niet. Zouden jullie deze kunnen koppelen? Ik krijg steeds een foutmelding.Groetjes,Miranda
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn Vader alleen daar staat het ook niet en het staat ook niet bij gekoppelde abonnement en hij is ook niet gekoppeld aan die van mij.
Hallo,Ik heb een Mijn Odido account, waaraan alleen mijn mobiele abonnement was gekoppeld. Om in te kunnen loggen, ontving ik altijd een SMS-code op mijn mobiele nummer van Odido. Dit mobiele abonnement is echter geëindigd (telefonisch opgezegd en door de medewerker van Odido direct tijdens het gesprek afgesloten, want de verbinding viel weg). Als ik nu wil inloggen op Mijn Odido account, dan kan dit niet omdat het telefoonnummer waar een SMS naar wordt verzonden niet meer actief is, en ik dus niets ontvang. Ik heb al gebeld met de klantenservice en de medewerker die ik sprak heeft mijn nummer aangepast naar mijn huidige telefoonnummer (niet bij Odido), maar dit werkt niet. Voor het inloggen blijft het systeem een SMS sturen naar mijn oude nummer (die ik dus niet kán ontvangen want dat nummer is niet actief). Aan de telefoon werd mij gezegd om het later nog maar eens te proberen, maar inmiddels zijn we drie dagen verder en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn Odido account. Ik kan
Hi, I would like to cancel my 2 subscriptions which are:The home internet subscription My mobile phone subscriptionI would like to cancel for the date 30-08-2024. If I cancel for the date 30-08-2024 Can I keep using till 30-09-2024, right?
Ik kan mijn internet niet verbinden met mijn persoonlijke account
Hi,I cannot add my internet subscription to my app, I have contacted my 2 mobile connections but only for the internet connection I am having this problem.can you please assist me?TIABR,Kamishka.
Hi,I moved to another place and I am trying to change my address. After I fill out the form, I receive a confirmation (attached below). But when I check my address in the account I only see my old address. Could you help me change my address. Kind regards,Alexei[Screenshot removed by moderator. Your address was visible for everyone!]
Mijn oude simkaart is overgezet naar een nieuwe simkaart. Ik had de gegevens op het sim kaartje, maar er bleek een andere simkaart te zijn. De nieuwe simkaart kan ik niet vinden. Nu kan ik niet meer bellen, omdat mijn oude simkaart al is overgezet!
Hello, I recently changed my prepaid number to postpaid, and got subscription at the odido store, however, I cannot see subscription information in the Odido app, nor in the website. It has been 3 days and it says "error happened" everytime I want to open that page. I wonder is there anyway i can check what kind of subscription do I have? When i will be charged? And what is going on?
Hallo,Ook hier problemen bij het koppelen. Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”Met vriendelijke groeten,Familie Puylaert
Ik heb enige tijd geleden per abuis mijn Tele2 2fa code in mijn authenticator app verwijderd.Dacht deze niet meer nodig te hebben, maar was even vergeten dat Tele2 natuurlijk Odido is geworden.Als ik op mijn Odido app nu wil inloggen, kan ik natuurlijk niet verder vanwege die 2fa code.Hoe is dit op te lossen? mvg,Hans
Goedendag, Ik probeer mijn Internet abbonement te koppelen aan het Mijn Odido account waar mijn mobiele telefoons op beheerd worden. Daar krijg ik alleen een foutmelding dat dit telefoonnummer niet gekoppeld kan worden of dat er iets fout gegaan is, maar als ik een nieuw account aanmaak en dan het Internet wil koppelen krijgt deze dat het al gekoppeld is aan een ander account.
Ik kom al een tijd niet meer Mijn Odido in, zowel op desktop browser als in de app. Ik heb al meerdere keren zowel via mijn mobiele nummer als via het emailadres geprobeerd om mijn inloggegevens op te vragen, maar ik krijg de e-mail niet. Verdere berichten van Odido krijg ik nog wel op dat emailadres. Mijn abonnement stond eerst onder een andere naam en e-mail, dit is een tijd geleden aangepast m.b.v. klantenservice.Als ik probeer een nieuw account aan te maken krijg ik de melding dat er al een account bestaat op dit emailadres, maar ik krijg er dus geen e-mail op om mijn wachtwoord aan te passen. Kan het zijn dat mijn emailadres of account niet goed is gekoppeld?
Ik krijg na het inloggen deze foutmelding:Het is inmiddels al meerdere dagen later, dus die 30 minuten zijn ook wel voorbij. Ik zou graag mijn glasvezel willen kunnen inzien, en als ik op Beheer → Abonnement Koppelen druk, krijg ik deze foutmelding: Er gaat dus iets niet helemaal goed… Kan ik hiermee geholpen worden? Overigens: De chatbot is kansloos in het beantwoorden van eigenlijk alle vragen die ik hem heb gesteld, en zegt bovendien dat alle ‘echte mensen’ bezet zijn dus wil mij niet verder helpen.
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn zus maar bij haar staat hij niet meer onder gekoppelde abonnementen en hij is ook niet al gekoppeld aan mijn account.
Hallo,Het lukt mij niet om mijn Odido TV/internet abonnement te koppelen aan Mijn Odido, ik krijg dan een foutmelding met ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen'.Zou dit opgelost kunnen worden? Alvast bedankt!
Ik heb 2fa ingesteld voor mijn Odido account maar kan geen code meer genereren in de Authenticator app. Deze heb ik per ongeluk verwijderd. Hoe kom ik weer in mijn Odido account?Groet,Roel
Ik probeer al langere tijd mijn internet thuis aan hetzelfde account te koppelen als mijn mobiele abonnement.Ik krijg dan de melding “Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens. Het opgegeven adres klopt wel alleen lijkt de toevoeging (alleen op deze foutmelding pagina) verkeerd te staan aangezien het tussen de postcode en plaatsnaam in staat. Het adres staat wel correct in mijn account dus dat is niet het probleem.Alvast bedankt.
Hallo,Het lukt mij niet om mijn Odido TV/internet abonnement (voorheen T-mobile) te koppelen aan Mijn Odido, ik krijg dan een foutmelding met ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’.Ik kan nu alleen mijn telefoon abonnement (voorheen Tele2) inzien in Mijn Odido. Zou dit opgelost kunnen worden? Alvast bedankt!
Hallo, Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen en geprobeerd deze te activeren. Helaas lukt dit niet vanwege de tweestapsverificatie. Ik ontvang geen sms omdat ik mijn oude simkaart niet meer heb. Voor mij is het moeilijk om naar de winkel te gaan. Is er een andere manier om de simkaart te activeren? Alvast bedankt!
Ik kan geen abonnement koppelen aan mijn account[Afbeelding verwijderd door moderator. E-mailadres en 06-nummer stonden openbaar]
Hi, Ik probeer al maanden lang mijn internet abonnement toe te voegen in de app. Ik heb hier inmiddels al wel 10x over gebeld maar het mag allemaal niet baten.Is er via hier iemand die mij kan helpen?
Beste Odido, Waarom maakt Odido niet dagelijks c.q. wekelijks een nieuwsbrief en stuurt deze per e-mail naar haar klanten die deze wensen. Als voorbeeld hoeveel masten zijn er die week aangepast van Hyundai naar Ericsson Hoeveel snelheid heeft het netwerk vanaf nu (datum) wat wordt er deze week aangepast aan de abonnementen wat staat er verder te gebeuren wat nieuws kan zijn voor de klantenIk vind het jammer dat Odido geen nieuwsbrief heeft of ik kan hem niet vinden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.