Skip to main content

ik kan mijn abonnement niet koppelen, krijg bovenstaande melding.

Hallo @michaelvdw 

Koppel je dit abonnement bij een andere abonnement samen? Zorg dan dat beide abonnementen op dezelfde naam staan.

Nee dit is mijn eerste abonnement. Wel is er eerst een geannuleerd en daarna een nieuwe toegevoegd. 

Kan het zijn dat mijn nummer nog aan het andere abonnement is gekoppeld?

@michaelvdw 

Als dat eerdere abonnement was gekoppeld aan dit Odido account dan kan het zijn dat dat abonnement nog niet helemaal verwijderd is, een moderator zou je hiermee kunnen helpen.

Staat je klantnummer in je community profiel?

Yes, internet en tv klantnummer staat erin.

Hoi Michael, van harte welkom op de Community en leuk dat je voor ons hebt gekozen voor Internet + TV. Ik heb gezocht op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt, maar ik kan hier geen Mijn Odido account op vinden. 

Log je in met een ander e-mailadres? Stuur deze dan in een privébericht naar me of zet deze in je profiel. Dan controleer ik dit ook. 

Zo niet, dan gaat er iets anders mis. Probeer je dit via de app of via de website? Ik wil je anders vragen om via de website nog eens te proberen om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV opnieuw te koppelen. Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer