Skip to main content

Ik kom al een tijd niet meer Mijn Odido in, zowel op desktop browser als in de app. Ik heb al meerdere keren zowel via mijn mobiele nummer als via het emailadres geprobeerd om mijn inloggegevens op te vragen, maar ik krijg de e-mail niet. Verdere berichten van Odido krijg ik nog wel op dat emailadres. Mijn abonnement stond eerst onder een andere naam en e-mail, dit is een tijd geleden aangepast m.b.v. klantenservice.

Als ik probeer een nieuw account aan te maken krijg ik de melding dat er al een account bestaat op dit emailadres, maar ik krijg er dus geen e-mail op om mijn wachtwoord aan te passen. Kan het zijn dat mijn emailadres of account niet goed is gekoppeld?

Hallo @lausum van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, zie ik je account nergens gekoppeld staan. Wel zie ik dat er op je e-mailadres een '’leeg account'’ bestaat. Je kunt dit oplossen door je inloggegevens op te vragen via onze website. Wel gek dat je de mail niet ontvangt. Probeer je het via je telefoon of via een laptop? Zou je het anders op beide manieren willen proberen? Ik zie wel dat er gisteravond een mail naar je e-mailadres is verstuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Dag Pharwin,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb via zowel mijn telefoon (app én browser) als via mijn laptop geprobeerd om de gegevens op te vragen. Ik heb dit al een paar keer gedaan en telkens minstens een uur gewacht, maar ik krijg niets binnen, ook niet in de spamfolder.

Geen dank! Gebruik je het e-emailadres wat in je profiel vermeld staat? Als ik op je e-mailadres zoek, zie ik dat je vanochtend nog een poging hebt gedaan en dat er een mail is verstuurd naar je e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Ben je met je e-mail ingelogd via je telefoon? Kun je checken via een laptop om te kijken of de mail dan wel wordt laten zien? Ik hoor het graag! 

Ja, dat is het adres dat ik gebruik en daar krijg ik ook de overige berichten van Odido op. Ik krijg helaas op zowel mobiel als laptop de mail niet binnen op mijn mailadres.

@lausum Wat gek! Ik heb zojuist een testmail naar je verstuurd. Kun je checken of deze wel aan komt? Gebruik de link in de mail en probeer het nogmaals. Je kunt het eventueel ook opvragen via je telefoonnummer. Ik hoor graag of het dan wel lukt. Zo niet, dan ga ik een case voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken! 

Ik heb al geprobeerd om via mijn telefoonnummer de gegevens op te vragen, maar dit heeft ook geen resultaat opgeleverd. Ook de testmail die je zojuist hebt gestuurd krijg ik niet binnen. Bedankt voor het meekijken!

@lausum Aangezien je deze mail ook niet binnenkrijgt, ligt het vermoedelijk aan je mailbox. Krijg je ook geen andere e-mails meer binnen? Kun je dat testen door iemand een mail naar je te versturen of 1 naar jezelf? Ik weet dat hotmail/outlook inmiddels een limiet opstelt aan opslag en als deze vol is, je geen mails meer kunt ontvangen/versturen. Mocht je wel andere e-mails ontvangen, ga ik de hulp inschakelen van ons IT-team en een case voor je doorzetten! 

Ik krijg andere e-mails wel binnen, ook meldingen van dit forum. Op hetzelfde emailadres krijg ik ook andere mails van Odido binnen.

@lausum Dat is inderdaad wel gek. Er is dus ook echt niks te vinden in je ongewenste mail/spambox? Dan ligt het vermoedelijk aan iets anders Vanuit deze kant heb ik alles kunnen uitsluiten, dank voor alle informatie! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72624852 ) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

@lausum Dat is inderdaad wel gek. Er is dus ook echt niks te vinden in je ongewenste mail/spambox? Dan ligt het vermoedelijk aan iets anders Vanuit deze kant heb ik alles kunnen uitsluiten, dank voor alle informatie! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72624852 ) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Ja, klopt, ik kreeg helemaal niets. Bedankt voor het meekijken en doorzetten!

Reageer