Skip to main content

Ik heb een abbo bij Odido mobiel. Nu wil ik inloggen op de odido-app maar weet mijn inlog niet meer. Wanneer ik dan mijn inloggegevens wil opvragen, krijg ik geen email met passwordreset. Iemand bekend met dit probleem? En hoe dit op te lossen? Eerder gebeld met odido en de betreffende medewerker zou een terugbelverzoek inleggen. Helaas is dit al meerdere weken geleden en ben nog niet teruggebeld.

 

Hoor het graag.

Hallo @benniebb, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3568. Daarbij zie ik dat je e-mailadres is gekoppeld en dat je account inmiddels goed is ingesteld. Ik zie ook dat je voor het laatst gisteren bent ingelogd en dat er op 26 augustus een mail naar je e-mailadres is verstuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen. Alles staat nu ook goed ingesteld. Is het verder allemaal gelukt of kan ik vanuit deze kant nog iets voor je betekenen? 

Ik hoor het graag! 😄


Reageer