Goededag, ik heb recent een nieuwe sim gekregen en abonnement maar kan in de app nog niks zien
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Jim van Tilburg
Is het nieuwe abonnement al actief? Daarna kan je het abonnement koppelen in je Odido account.
@Waqqas
Het abonnement is actief, heb toen mn sim kaart vervangen toen de oude geen bereik meer had.
Ik kan ook geen abo toevoegen dan staat er dat ie al gekoppeld is aan mn huidige account
@Waqqas Dit is het bericht die ik er bij krijg als ik n abo probeer tekoppelen. Ik heb voor de rest geen ander account dus dat maakt het raar
Hallo @Jim van Tilburg welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2327. Daarbij zie ik gelijk dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je de melding te zien krijgt. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd! Ik zie dat er onder je actieve nummer wel een ander e-mailadres bekend is. Namelijk je outlook.com mailadres. Je kunt met dat e-mailadres een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnement koppelen. Dan zou het goed moeten gaan!
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag!
Hallo @Jim van Tilburg welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2327. Daarbij zie ik gelijk dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je de melding te zien krijgt. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd! Ik zie dat er onder je actieve nummer wel een ander e-mailadres bekend is. Namelijk je outlook.com mailadres. Je kunt met dat e-mailadres een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnement koppelen. Dan zou het goed moeten gaan!
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag!
@Pharwin van Odido Super bedankt, alles werkt weer! Dankje voor de hulp!
@Jim van Tilburg Fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.