Skip to main content
Beantwoord

Internet + TV aan account koppelen in Mijn Odido

  • 26 August 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Ik heb zowel een abonnement voor mobiel als TV en internet bij jullie afgesloten. Ik zie mijn mobiel wel in mijn account maar TV en internet niet. Zouden jullie deze kunnen koppelen? Ik krijg steeds een foutmelding.

Groetjes,

Miranda

Beste antwoord door Miran1990

Sam van Odido schreef:

Goedemorgen Miranda, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik help je uiteraard graag bij het koppelen van je abonnementen aan één Mijn Odido account. Het is goed om te weten dat dit alleen kan als de gegevens 100% met elkaar overeen komen. Bij jou is dit zo te zien niet het geval, omdat er bij jouw abonnement van Internet + TV een voorletter mist. Dit heb ik daarom meteen voor je aangepast, zodat het voor beide abonnementen gelijk is.

Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement voor Internet + TV te koppelen? Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, zou je dan de foutmelding die je krijgt met mij willen delen? Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing!

 

Opgelost,dankjewel!

Bekijk origineel

3 reacties

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • 236 reacties
  • 26 augustus 2024

Goedemorgen Miranda, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik help je uiteraard graag bij het koppelen van je abonnementen aan één Mijn Odido account. Het is goed om te weten dat dit alleen kan als de gegevens 100% met elkaar overeen komen. Bij jou is dit zo te zien niet het geval, omdat er bij jouw abonnement van Internet + TV een voorletter mist. Dit heb ik daarom meteen voor je aangepast, zodat het voor beide abonnementen gelijk is.

Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement voor Internet + TV te koppelen? Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, zou je dan de foutmelding die je krijgt met mij willen delen? Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 augustus 2024
Sam van Odido schreef:

Goedemorgen Miranda, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik help je uiteraard graag bij het koppelen van je abonnementen aan één Mijn Odido account. Het is goed om te weten dat dit alleen kan als de gegevens 100% met elkaar overeen komen. Bij jou is dit zo te zien niet het geval, omdat er bij jouw abonnement van Internet + TV een voorletter mist. Dit heb ik daarom meteen voor je aangepast, zodat het voor beide abonnementen gelijk is.

Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement voor Internet + TV te koppelen? Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, zou je dan de foutmelding die je krijgt met mij willen delen? Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing!

 

Opgelost,dankjewel!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Miran, superfijn dat het hiermee is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Sam! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen