Skip to main content

Hallo,

Ik heb een Mijn Odido account, waaraan alleen mijn mobiele abonnement was gekoppeld. Om in te kunnen loggen, ontving ik altijd een SMS-code op mijn mobiele nummer van Odido. Dit mobiele abonnement is echter geëindigd (telefonisch opgezegd en door de medewerker van Odido direct tijdens het gesprek afgesloten, want de verbinding viel weg). Als ik nu  wil inloggen op Mijn Odido account, dan kan dit niet omdat het telefoonnummer waar een SMS naar wordt verzonden niet meer actief is, en ik dus niets ontvang. 

Ik heb al gebeld met de klantenservice en de medewerker die ik sprak heeft mijn nummer aangepast naar mijn huidige telefoonnummer (niet bij Odido), maar dit werkt niet. Voor het inloggen blijft het systeem een SMS sturen naar mijn oude nummer (die ik dus niet kán ontvangen want dat nummer is niet actief). Aan de telefoon werd mij gezegd om het later nog maar eens te proberen, maar inmiddels zijn we drie dagen verder en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn Odido account. Ik kan dus mijn laatste factu(u)r(en) niet inzien, maar belangrijker: ik kan mijn nieuwe Odido Thuis abonnement ook niet koppelen aan mijn account. Ik kan ook geen nieuw account aanmaken, want er is al een account met mijn e-mailadres. Maar ik moet wel in het account om mijn Thuis abonnement straks te kunnen activeren… Wat nu?!

Groet, Naomi

Hallo @naomi.94, welkom op onze Community! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4574 en ik zie inderdaad dat het nummer niet meer actief is. Het is dan inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen, omdat er geen verificatiecode per SMS meer naar het nummer verstuurd wordt aangezien deze niet meer actief is. Als je wilt, kan ik een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om een kopie van de laatste facturen per mail naar je te laten versturen. Wel zie ik dat je over een oud Tele2-abonnement beschikte. Daarbij werd er altijd achteraf gefactureerd. De factuur van deze maand gaat dus over de maand juli. Ik zie dat je abonnement is stopgezet op 08/08/24. Op de factuur van deze maand (deze gaat dus over de maand juli) is er gefactureerd voor de periode 01/07/24 t/m 31/07/24. Je zult volgende maand dus nog één laatste eindfactuur van ons ontvangen voor de periode 01/08/24 tot 08/08/24. Daarna zul je geen facturen meer van ons krijgen. 

Ik zie wel dat er voor het laatst vandaag is ingelogd met je account. Zal ik anders het account voor je verwijderen? Je kunt daarna het e-mailadres gebruiken om een nieuw account aan te maken via onze website en je Internet + TV abonnement koppelen! Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hallo Pharwin,

De facturen ben ik van op de hoogte en tot dusver kloppen die ook, dus dat hoeft nu even niet.

Ik heb inderdaad geprobeerd in te loggen vandaag, maar dat loopt dus vast bij de sms code. Het zou heel fijn zijn als je mijn account kan verwijderen. Dan kan ik voor het Internet en TV een nieuwe aanmaken!

Groet, Naomi

@naomi.94 Helemaal goed! Ik heb zojuist het huidige account voor je verwijderd. Er staat nu niks meer gekoppeld. Je kunt vanaf nu een nieuw account aanmaken met je huidige e-mailadres en dan je Internet + TV abonnement koppelen. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Pharwin,

Het nieuwe account aanmaken is gelukt, maar nu een volgend probleem: als ik het Internet en TV abonnement wil koppelen krijg ik de melding dat het abonnement op mijn adres al aan een andere gebruiker is gekoppeld…

Groet, Naomi

Hoi Naomi, fijn dat het is gelukt met het aanmaken van je nieuwe account. Is het inmiddels ook gelukt om Internet + TV te koppelen? Ik zie namelijk geen oude accounts op je e-mailadres en als ik inlog op Mijn Odido via de website zie ik Internet + TV wel gekoppeld staan. Mocht je Internet + TV nog niet gekoppeld zien: kijk je dan via de app of via de webversie? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Naomi, fijn dat het is gelukt met het aanmaken van je nieuwe account. Is het inmiddels ook gelukt om Internet + TV te koppelen? Ik zie namelijk geen oude accounts op je e-mailadres en als ik inlog op Mijn Odido via de website zie ik Internet + TV wel gekoppeld staan. Mocht je Internet + TV nog niet gekoppeld zien: kijk je dan via de app of via de webversie? Ik hoor het graag van je! 😄

Ja, nu staat het er wel tussen. Bedankt voor de hulp!

Hoi Naomi, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend!

Reageer