Hi,
Als ik inlog op mijn odido zie ik de status van mijn oude adres internet afsluiting.
Ik heb als het goed is juist dit account aangemaakt om een nieuw adres internet aan te sluiten. Na verhuizing heb ik mijn mobiel nummer verplaatst naar dit account. Nadat ik een simonly verlenging heb afgesloten zag ik dat mijn mobiel nummer weer op het oude adres stond. Is hier achter de schermen een mixup geweest?
Kan ik dit zelf oplossen door de t-mobile thuis te ontkoppelen en weer te koppelen?
Groet,
Timothy
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer toegang hebt tot jouw nieuwe Mijn Odido omgeving en makkelijk bij jouw gegevens kan!
Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.