Hallo,
Ik heb een Mijn Odido account, waaraan alleen mijn mobiele abonnement was gekoppeld. Om in te kunnen loggen, ontving ik altijd een SMS-code op mijn mobiele nummer van Odido. Dit mobiele abonnement is echter geëindigd (telefonisch opgezegd en door de medewerker van Odido direct tijdens het gesprek afgesloten, want de verbinding viel weg). Als ik nu wil inloggen op Mijn Odido account, dan kan dit niet omdat het telefoonnummer waar een SMS naar wordt verzonden niet meer actief is, en ik dus niets ontvang.
Ik heb al gebeld met de klantenservice en de medewerker die ik sprak heeft mijn nummer aangepast naar mijn huidige telefoonnummer (niet bij Odido), maar dit werkt niet. Voor het inloggen blijft het systeem een SMS sturen naar mijn oude nummer (die ik dus niet kán ontvangen want dat nummer is niet actief). Aan de telefoon werd mij gezegd om het later nog maar eens te proberen, maar inmiddels zijn we drie dagen verder en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn Odido account. Ik kan dus mijn laatste factu(u)r(en) niet inzien, maar belangrijker: ik kan mijn nieuwe Odido Thuis abonnement ook niet koppelen aan mijn account. Ik kan ook geen nieuw account aanmaken, want er is al een account met mijn e-mailadres. Maar ik moet wel in het account om mijn Thuis abonnement straks te kunnen activeren… Wat nu?!
Groet, Naomi