Skip to main content

Goedemorgen, ik heb voor mijn zoon (op mijn naam) een nieuw abonnement afgesloten. Ik wil dit nummer graag in mijn app / mijn odido terug zien, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik kan alleen kiezen voor een ‘abonnement koppelen’ maar dat hoeft dus niet, want het abonnement staat al op mijn naam. Overigens zie ik wel het telefoonnummer van mijn dochter (abonnement ook op mijn naam) in de app staan. Kan iemand mij hierbij helpen? 

Het nummer is ook (nog) niet zichtbaar bij ‘klantvoordeel’, maar misschien moet ik meer geduld hebben?

Hallo @Susan80 

Is het abonnement al actief?

Je moet hem volgens mij wel koppelen omdat het om een andere abonnement gaat, probeer het eens en als het niet lukt dan kan je het hier aangeven.

Goedemorgen Susan, wat leuk dat je ook voor jouw zoon nu een abonnement bij Odido hebt afgesloten, daar zijn we blij mee! Uiteraard zorg ik er graag voor dat ook zijn telefoonnummer straks zichtbaar is in jouw Mijn Odido omgeving. Houd er wel rekening mee het abonnement eerst actief moet zijn, voordat je deze aan het account toe kunt voegen. 

Als het abonnement al actief is, dan kun je deze toevoegen door te kiezen voor 'Beheer' en vervolgens 'Abonnement koppelen'. Daarmee bedoelen we koppelen aan het account. Zodra je dit gedaan hebt zal je ook het abonnement van je zoon terugzien onder het Klantvoordeel. Dit kan maximaal 24 uur duren.

Laat je mij weten of het allemaal gelukt is? Ik sta voor je klaar als je nog vragen hebt!

Goedemorgen Susan, wat leuk dat je ook voor jouw zoon nu een abonnement bij Odido hebt afgesloten, daar zijn we blij mee! Uiteraard zorg ik er graag voor dat ook zijn telefoonnummer straks zichtbaar is in jouw Mijn Odido omgeving. Houd er wel rekening mee het abonnement eerst actief moet zijn, voordat je deze aan het account toe kunt voegen. 

Als het abonnement al actief is, dan kun je deze toevoegen door te kiezen voor 'Beheer' en vervolgens 'Abonnement koppelen'. Daarmee bedoelen we koppelen aan het account. Zodra je dit gedaan hebt zal je ook het abonnement van je zoon terugzien onder het Klantvoordeel. Dit kan maximaal 24 uur duren.

Laat je mij weten of het allemaal gelukt is? Ik sta voor je klaar als je nog vragen hebt!

Het abonnement is inmiddels actief. Als ik het wil koppelen aan het account krijg ik de melding dat ‘dit abonnement al is toegevoegd aan dit of een ander account'. Maar dat klopt niet. Hij had eerst een prepaid (die was niet gekoppeld volgens mij) en nu dus een abonnement met nummerbehoud. 

Hoi Susan, bedankt voor de toelichting en leuk dat je zoon van PrePaid naar abonnement is overgestapt! Ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan aan zijn nummer. Met **75 op het eind, klopt dat? Ik heb dit oude account zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om zijn abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Hoi Susan, bedankt voor de toelichting en leuk dat je zoon van PrePaid naar abonnement is overgestapt! Ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan aan zijn nummer. Met **75 op het eind, klopt dat? Ik heb dit oude account zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om zijn abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Gelukt, dank!

Goedemorgen Susan, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Ik wens je nog een hele fijne dag! 

Reageer