Hallo Frank, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik kom de nummers tegen die eindigen op ***6822 & ***8805. Deze zie ik inderdaad in je account vermeld staan. Echter, om je Internet + TV abonnement samen te voegen in hetzelfde account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Nu zie ik dat alleen de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele nummers staan de intialen J.F. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de F, vandaar dat je deze niet kunt toevoegen en je deze melding te zien krijgt. Kan ik de J. toevoegen bij je Internet + TV abonnement? Dan kun je het daarna toevoegen in je account!
Hi Pharwin,
Als dat kan dan graag, de JF is paspoort en roepnaam de F maar dacht al dat het zoiets kleins moest zijn.
Alvast bedankt.
Geen probleem, ik heb het zojuist voor je aangepast! Alles komt nu overeen bij alle abonnementen. Je kunt vanaf nu het Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account. Laat je me even weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag welke melding je precies te zien krijgt en of je het probeert via de app/browser/desktop. Daarna kan ik desnoods alles voor je verwijderen, zodat je alles even opnieuw kunt koppelen!
Geen probleem, ik heb het zojuist voor je aangepast! Alles komt nu overeen bij alle abonnementen. Je kunt vanaf nu het Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account. Laat je me even weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag welke melding je precies te zien krijgt en of je het probeert via de app/browser/desktop. Daarna kan ik desnoods alles voor je verwijderen, zodat je alles even opnieuw kunt koppelen!
Hi Pharwin,
Helaas een 'Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'
Probeer te koppelen via de desktop
Het adres begint met Van, maar ik zie van, kan dat nog iets zijn?
@frankb1985 Wat gek! In principe zou dat niks uit moeten maken, want ik zie dat verder alles gewoon overeenkomt. Soms heeft het systeem even nodig om dit te verwerken. Zou je het anders na een half uurtje opnieuw kunnen proberen? Mocht het niet lukken, kan ik dan alles voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt toevoegen? Ik hoor het graag!
@frankb1985 Wat gek! In principe zou dat niks uit moeten maken, want ik zie dat verder alles gewoon overeenkomt. Soms heeft het systeem even nodig om dit te verwerken. Zou je het anders na een half uurtje opnieuw kunnen proberen? Mocht het niet lukken, kan ik dan alles voor je verwijderen/ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt toevoegen? Ik hoor het graag!
Denk wacht even een dagje, maar helaas zelfde melding.
Als ik makkelijk alles opnieuw kan koppelen en niet daardoor een maand voordeel mis dan prima, dan koppel ik het wel opnieuw als ik daardoor bij mijn Internet profiel kan komen.
@frankb1985 Ik zie dat je inmiddels voor je Internet + TV abonnement een apart account hebt gemaakt met een ander e-mailadres. Kan ik alles verwijderen en ontkoppelen en ook voor je huidige account bij je mobiele abonnementen? Geen zorgen, er komt niks te vervallen en het Klantvoordeel blijf je gewoon behouden. Ik zal alleen alles verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt koppelen. Alle gegevens komen overeen, dus het zou daarna gewoon moeten lukken. Als je mij daarop akkoord kunt geven, maak ik het voor je in orde!
@frankb1985 Ik zie dat je inmiddels voor je Internet + TV abonnement een apart account hebt gemaakt met een ander e-mailadres. Kan ik alles verwijderen en ontkoppelen en ook voor je huidige account bij je mobiele abonnementen? Geen zorgen, er komt niks te vervallen en het Klantvoordeel blijf je gewoon behouden. Ik zal alleen alles verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt koppelen. Alle gegevens komen overeen, dus het zou daarna gewoon moeten lukken. Als je mij daarop akkoord kunt geven, maak ik het voor je in orde!
Inderdaad eerder op alias nieuw account gemaakt maar daar kreeg ik dus dat het al gekoppeld was
Ja ontkoppel maar, dan kan ik alles opnieuw opbouwen op het mailadres gelijk aan die van mijn community profiel
@frankb1985 Top, dan heb ik zojuist alles voor je verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het is gelukt of wat je precies te zien krijgt!
@frankb1985 Top, dan heb ik zojuist alles voor je verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het is gelukt of wat je precies te zien krijgt!
Gelukt!
Nieuw account aangemaakt en toen eerst internet gekoppeld en daarna het hoofd mobiele nummer waarbij de tweede direct werd toegevoegd! Dus zie ze nu alle drie.
Thanks.
Fijn dat het is gelukt Frank, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!