Skip to main content

Helaas heb ik al sinds ik klant ben per 1 Augustus enorm langzaam internet.

Na meerdere telefoongesprekken en cases die aangemaakt zijn probeer ik dit keer maar via deze weg.

Volgens mijn abonnement (Unlimited Plus) zou ik maximaal 600 mbps moeten halen. Dit is in NL nog geen 60 mbps en in het buitenland (Amerika) waar ik momenteel verblijf nog geen 15 mbps. Een YouTube filmpje kijken is niet eens mogelijk! 

Ik heb oprecht spijt dat ik ben overgestapt van KPN naar Odido, en nu zegt de klantenservice dat de twee weken bedenktijd voorbij zijn! Echt een ramp. Odido kom eens met een oplossing in plaats van valse beloftes zoals 600 mbps en 'we bellen u terug...'!

Aan mijn telefoon S22 Ultra ligt het niet. 

 

Hallo @MyDJ 

In het buitenland is Odido afhankelijk van de providers en hun landelijke dekking daar maar ik heb zelf ook Unlimited Plus gehad en de 600 Mbps is zeker haalbaar.

Als je in NL ook op andere locaties níet boven de 60 Mbps komt dan kan je misschien eens een vervangende simkaart proberen en misschien toch eens voor de zekerheid je simkaart in een andere telefoon testen.


Reageer