Skip to main content

Ik kan mijn internet niet verbinden met mijn persoonlijke account

Hallo @Vitali Zamiatin 

Welke melding krijg je te zien als je het internet abonnement wilt koppelen? Als je al een mobiele abonnement hebt zorg dan dat beide abonnementen op dezelfde naam staan.


Hallo, dezelfde naam maar andere spelling. Mijn mobiel account voor Vitali Vitalil en huise internet voor Vitali Zamiatin. Je kunt het corrigeren voor Vitali Zamiatin?


@Vitali Zamiatin 

Zo staan ze ook op het contract?


Hoi Vitali, @Waqqas heeft helemaal gelijk. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen moeten beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan. In dit geval verschilt de achternaam. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je achternaam, zodat je je abonnementen kan koppelen! 


Hoi Marciano,

Ik heb een kopie gestuurd


Hoi Vitali, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb beide voorletters nu op V. gezet. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om Internet + TV aan je Mijn Odido-account toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?


Reageer