Skip to main content

Ik probeer al een aantal dagen onze mobiele abonnementen aan het  internet en tv en vast bellen account te koppelen. Na telefonisch contact met de support afdeling is mij verteld dat de accounts verschillende mailadressen moeten hebben. Dit heb ik aangepast, maar het lukt nog steeds niet.

Hallo @emfo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***4028, klopt dat? Daarbij heb ik ook gelijk een kijkje genomen naar je Internet + TV abonnement. Om ze samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Nu zie ik dat er een verschil zit in de naam en ook dat de geboortedatum niet overeenkomt bij beide abonnementen. Je kunt dan eigenlijk alleen een apart account aanmaken voor beide abonnementen. 

Ook zie ik dat je een contractovername aanvraag hebt ingediend. Deze is zojuist door een collega opgepakt, maar er ontbreekt alleen nog een kopie van het legitimatiebewijs van de huidige contractant. Dit is per mail ook naar je verstuurd. Zou je die nog per mail kunnen versturen? Dat kan gewoon als een reply op de mail die je hebt ontvangen, dan komt het bij de juiste afdeling terecht en kunnen zij het verder in orde maken. Zodra de naam & geboortedatum overeenkomen met elkaar, kun je beide abonnementen toevoegen in één account! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 😄


Reageer