Skip to main content

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." 

Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn Vader alleen daar staat het ook niet en het staat ook niet bij gekoppelde abonnement en hij is ook niet gekoppeld aan die van mij.

Hoi Junior, van harte welkom op de Community! Leuk dat je je abonnement van je vader hebt overgenomen en dat deze nu op je eigen naam staat. Na een contractovername staat het oude abonnement altijd nog gekoppeld aan het Mijn Odido-account. Deze heb ik zojuist ontkoppeld en verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen of om je abonnement toe te voegen aan het al bestaande lege account op e-mailadres j***2@gmail.com. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer