Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb zowel een abonnement voor mobiel als TV en internet bij jullie afgesloten. Ik zie mijn mobiel wel in mijn account maar TV en internet niet. Zouden jullie deze kunnen koppelen? Ik krijg steeds een foutmelding.

Groetjes,

Miranda

Goedemorgen Miranda, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik help je uiteraard graag bij het koppelen van je abonnementen aan één Mijn Odido account. Het is goed om te weten dat dit alleen kan als de gegevens 100% met elkaar overeen komen. Bij jou is dit zo te zien niet het geval, omdat er bij jouw abonnement van Internet + TV een voorletter mist. Dit heb ik daarom meteen voor je aangepast, zodat het voor beide abonnementen gelijk is.

Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement voor Internet + TV te koppelen? Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, zou je dan de foutmelding die je krijgt met mij willen delen? Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing!


Goedemorgen Miranda, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik help je uiteraard graag bij het koppelen van je abonnementen aan één Mijn Odido account. Het is goed om te weten dat dit alleen kan als de gegevens 100% met elkaar overeen komen. Bij jou is dit zo te zien niet het geval, omdat er bij jouw abonnement van Internet + TV een voorletter mist. Dit heb ik daarom meteen voor je aangepast, zodat het voor beide abonnementen gelijk is.

Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement voor Internet + TV te koppelen? Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, zou je dan de foutmelding die je krijgt met mij willen delen? Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing!

 

Opgelost,dankjewel!


Hoi Miran, superfijn dat het hiermee is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Sam! 😄


Reageer