Alles over je factuur!
Recent actief
Beste Odido,Ik had vorige week een e-mail gestuurd waarbij ik graag een verzoek wou indienen om mijn bkr te laten verwijderen. Helaas heb ik nog geen terug koppeling ontvangen. Mijn situatie kort uit gelegd ik en mijn vriend zijn van plan dit jaar nog een huis te kopen. Huren zouden we graag niet willen doen daarom zouden we liever willen kopen. Helaas heb ik op mijn naam door mijn lening toen ik 18 werd een negatieve bkr gekregen ik was jong en ontwetend en niet bewust van de gevolgen hiervan op langere termijn. In de tussen tijd ben ik erg gegroeid heb opleidingen daarvan diploma’s mogen ontvangen en nu een vaste baan. Ook ben ik met mijn betaling erg geroeid en betaal ik alles op tijd. Dit is natuurlijk wel heel belangerijk voor ons deze nieuwe stap en ik zou graag willen dat mijn bkr zou worden verwijdert dit zal ons enorm helpen. Ik heb mijn Odido nummer in mijn account gezet mocht u het nodig hebben. Het gehele bedrag is al afbetaald. Ik hoop spoedig geholpen te worden!Met vriend
Ik las hier net dat meer mensen hetzelfde probleem hadden, maar ook ik heb mijn openstaande factuur betaald maar heb nog steeds een blokkade. Het is inmiddels 8 uur geleden dat ik hem betaald. Ik hoop dat dit snel opgelost zou kunnen worden
Mijn simkaart is door jullie geblokkeerd terwijl ik mijn factuur betaald heb. En kan jullie ook niet bereiken omdat ik niet kan bellen.
Hoi, ik heb afgelopen maand door werkloosheid helaas niet mijn rekening kunnen betalen en nu is mijn sim geblokkeerd. Ik heb in de app een uitstel van betaling aagevraagd en akkoord gekregen echter is mijn sim nog steeds geblokkeerd. Ik heb dit 2 dagen geleden gedaan. Zou mijn sim aub gedeblokkeerd kunnen worden? Ik wil namelijk graag als freelancer gaan werken dit weekend maar daarvoor heb ik wel internet en bellen nodig. Alvast bedankt!
Op 14 februari heb ik mijn abonnement binnen de 14 dagen herroepingsperiode geannuleerd. Vervolgens heb ik meerdere keren telefonisch contact opgenomen met Odido om de afmelding door te geven aan het BKR. Telkens kreeg ik te horen dat het ‘opgelost’ zou zijn.Tot mijn verbazing blijkt echter uit navraag bij het BKR dat zij helemaal geen opdracht van Odido hebben ontvangen om mijn registratie aan te passen of te verwijderen. Hierdoor staat mijn BKR-registratie onterecht nog steeds actief, wat gevolgen heeft voor een lopende financieringsaanvraag die ik uiterlijk eind deze week rond moet hebben en kan ik ook niet een nieuwe abonnement aanvragen hierdoor.Ik begrijp dat het erg druk kan zijn, maar dit probleem speelt nu al bijna twee weken. Ik heb er al vele uren aan de telefoon aan besteed en het is erg frustrerend dat dit niet lijkt door te komen bij de juiste afdeling.
Beste Odido. In januari heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Hier heb ik vanuit Odido ook een mail van gekregen. Ik zou hierna alleen mijn abbonementskosten nog moeten betalen per maand (25,95euro). Vandaag krijg ik een factuur binnen van 147,30 met een correctie waardoor er alsnog 77,58euro is afgeschreven vandaag. Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kwam er niet uit. Op deze factuur staat nog steeds een toestelkrediet van 121,34euro op terwijl dit afbetaald is. Ik kreeg een mailadres van de incasso van Odido en wil graag een terugbetaling van het teveel betaalde bedrag en dat het aangepast wordt naar mijn maandkosten van 25,95euro. Neemt incasso Odido contact met je op? Krijg je daar een mail van terug wat betreft terugbetaling? Kan Odido dit niet onderling regelen (klantenservice zegt dat ze geen contact met financieen op kunnen nemen??) Ik hoor het graag.
Geachte heer/mevrouw, Op 31 december 2017 ben ik met u een overeenkomst aangegaan voor een betaling in termijnen. In verband hiermee is er een negatieve BKR-registratie op mijn naam geplaatst. Volgens mijn BKR-gegevens staat deze negatieve registratie nog tot 13 maart 2025vermeld. Dit heeft invloed op mijn financiële mogelijkheden, zoals het aanvragen van een lening of hypotheek. Daarom wil ik u vriendelijk vragen of er een mogelijkheid is om de registratie eerder te laten verwijderen.Er is al een mail gestuurd naar Incasso@odido.nl maar helaas nog geen reactie.Ik hoop op uw spoedige reactie. Met vriendelijke groet,A Sedighi A Sedighi
Goedendag,Mijn vriendin en ik zijn nu een tijdje samen en willen de volgende stap gaan maken in ons leven door een huis te kopen dit jaar. Nu zijn wij in gesprek gegaan met een hypotheek adviseur over hoe wat waar en wat onze mogelijkheden zijn en die zien er goed uit, op 1 ding na ik heb nog een negatieve bkr registratie staan bij odido voorheen t-mobile. Deze registratie is van 2017 en door verschillende factoren in 2023 pas gesloten. Dit omdat de schuld in de vergetelheid is geraakt omdat geen enkele incasso bureau op de hoogte was en ik door nieuwsgierigheid een keer mijn bkr registratie opvroeg en erachter kwam dat die nog bestond. Helaas vele jaren later.Nu wilde ik een verzoek indienen om de registratie te verwijderen maar kan ik niet vinden waar ik zo'n verzoek kan indienen.Kan iemand mij dat vertellen hoe dat werkt en waar ik moet wezen? Met vriendelijke groet en alvast bedankt Joshua
Hoi, Ik heb sinds oktober Klik&Klaar en mijn factuur was toen gewoon 20,- Nu heb ik 19 november mijn sim-only mobiel omgezet van T-mobile naar Odido Hello.Dat lijkt prima te zijn gegaan met nog steeds € 2,50 klantvoordeel en de extra GB's. Echter mijn Klik&Klaar werd de maand november ineens € 27,09 en voor december € 25,-De komende factuur voor de maand januari staat ook op € 25,- in plaats van € 20,- Alles stond gewoon aangemeld voor klantvoordeel in mijn account. Toch heb ik net voor de zekerheid beide abbonementen verwijderd en weer aangemeld maar ik zie weinig verschil aan mijn kant op het moment.
Mijn aansluiting was geblokkeerd wegens een betalingsafspraak die ik had gemist. Deze heb ik vandaag betaald maar nogsteeds is de blokkade niet opgeheven.. erg vervelend natuurlijk! Kan iemand mij hierbij helpen?Groeten, Demi
Ik moet sinds het nieuwe jaar meer betalen voor mijn abonnement. Ik heb hierover geen bericht gekregen. Als ik bel word mij verteld dat dit komt door inflatie. Als ik een nieuw abonnement af wil sluiten betaal ik nog wel het oude bedrag. Hoe kan het dat ik als klant meer moet betalen en dat ook zonder bericht of uitleg?
Goedendag,Kan iemand met vertellen hoe ik facturen in kan zien van een opgezegd abonnement?Ik heb een mobiel abonnement en zeer kort klik en klaar gehad, deze is er per december niet meer. Maar hoe kan ik de facturatie inzien? Als ik inlog dan zie ik alleen de facturen van mijn mobiel abonnement. Mijn allereerste factuur kan ik niet inzien en ook zou er op 27 januari een factuur zijn aangemaakt maar ook die zie ik nergens. Heb er ook geen mail van gekregen.
Geachte, Ik hoop dat u mij kunt helpen met een probleem dat een enorme impact heeft op mijn toekomst. Op dit moment staat er nog een oude BKR-registratie van jullie op mijn naam. Destijds was ik pas 18 jaar oud en helaas heb ik toen niet de juiste financiële keuzes gemaakt. Nu, vijf jaar later, heb ik mijn leven volledig op de rit, maar deze registratie blijft als een schaduw over mijn toekomst hangen. Ik ben nu 23 en sta op het punt om mijn eerste huis te kopen, iets waar ik jarenlang hard voor heb gewerkt. Maar door deze registratie krijg ik geen hypotheek, wat betekent dat mijn droom in duigen valt. Dit moet binnen vijf werkdagen opgelost zijn, anders loop ik de kans mis om een huis te kopen en een stabiele toekomst op te bouwen. Een extra complicatie is dat ik mijn oude telefoonnummer niet meer weet en deze ook niet bekend is in jullie systeem. Ik hoop dat dit geen obstakel vormt en dat er andere manieren zijn om mijn identiteit te verifiëren. Ik vraag u met klem om met mij mee t
Beste lezer,Begin deze week kregen wij bericht vanuit onze hypotheekadviseur dat onze hypotheekaanvraag nog niet door gezet kan worden gaan vanwege een negatieve BKR registratie op mijn naam. Ons bod op een huis is geaccepteerd dus ik hoop dat u de ernst begrijpt. Deze week meermaals contact gehad met de klantenservice en telkens erg goed geholpen tot hoever dat ging. Vandaag een mail gehad vanuit incasso@odido.nl dat er zonder mijn weten nog een bedrag openstond uit 2020. Hier was ik niet van op de hoogte en deze is direct voldaan en betaald. Echter vroeg ik me af of de negatieve registratie met spoed verwijderd kan worden. Ik merk dat het contact met het financiele team nogal langzaam loopt, vandaar dat ik het op deze manier probeer. Het is vooral ook uit nood dat ik het op deze manier probeer om het zo snel mogelijk op te lossen. Het ging om een oud tele2 contract, welke ook niet meer terug was te vinden onder mijn huidige telefoonnummer. Het klantnummer welke bekend was bij Tele2 i
hi,I do not why Odido charged me dubled for my new subscription, How can i solve this problem?
Hello,Found out through phone customer service about an outstanding bill for a sim card that was not in use. The outstanding amount was paid in full. Since this prevents me from getting a sim card, would like to know when I can expect be deregistered? And does the 5 year rule that is used for BKR also apply for Preventel?Appreciate the answer
Beste,6 februari een mail gestuurd naar incasso@odido.nl hierover, en heb ik het openstaande bedrag van 990.82 overgemaakt op NL 03COBA0733959717 tnv ODIDO met I.US en 0646128390 als omschrijving. Klantnummer: 1.21526916 als kenmerk.Vandaag heb ik ook contact gehad en het mail nog een keer verstuurd. Ik heb tot vrijdag te tijd om het regelen anders moet ik de kosten terug betalen.Ik ben bezig met een hypotheek omdat ik samen met mijn man een huis heb gekocht en deze A2 codering staat nog in de weg. Deze is er in 2024 opgezet over een abonnement uit 2022 met een telefoonnummer waar ik totaal geen weet meer van heb. Ik wil u vriendelijke verzoeken de A2 codering te verwijderen zodat wij alsnog ons huis aan kunnen kopen. AUB zo snel mogelijk .M.v.g Ilknur us
Beste Odido,Ik schrijf u met een dringend verzoek ,omdat ik momenteel vastloop met mijn Hypotheekaanvragen door een negatieve registratie bij BKR Dit is voor mij een heel stressvolle situatie,en ik hoop dat u hiermee kan helpen.Bij GSMWeb.nl had ik in April 2023 mij abonnement aangevraagd waar op het contract gestart zonder geen een bevestigen van het contract start datum te krijgen, kort daarna een na dat ik uit mijn vakantie thuis kwam krijg ik een betaling factuur aal een tijd verzonden ,terwijl ik helemaal geen toestel en geen bevestiging van het contract thuis had gekregen .Na een telefonisch gesprek krijg ik van GSM te horen dat ik eerst moet betalen en alles zal goed komen zonder geen registratie en het was gelijk betaald. Maar in die tijd was ik aal door Odido bij BKR- geregistreerd met een code A als achterstand betaler.Na het verwerken van de betaling is dat betaling gebrek bij BKR hersteld en de codering na een telefonisch gesprek met Odido is gegarandeerd dat alle codering
Odido in winkel bezocht en gevraagd…Odido in winkel bezocht en gevraagd naar een verlenging van 2 nummers i.p.v. alle nummers.Aangegeven verlenging van 2 nummers.Achteraf blijkt dat meneer alle nummer heeft velengd.Het probleem is nu dat er een boete moet betaald worden door overdracht naar een ander account vabn 280 euro. Waar het bedrag vandaan komt wordt niet verklaard.Datum van ervaring: 08 januari 2025BewerkVerwijderDelenAntwoord van Odido21 minuten geledenGoedemiddag, dankjewel voor je review. Wij willen graag dat alles goed verloopt, wij willen dan ook graag met je meekijken om te zien wat er precies is gebeurd en je hierbij helpen. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je
Ik heb een achterstand en dus ook BKR, omdat ik sinds oktober mijn smartwatch abonnement niet kan terugvinden in mijn Odido. Nu heb ik inmiddels de achterstand betaald, maar ik wil ook graag het resterende Toestelkrediet afbetalen. (Loopt tot mei 2025). Niemand kan mijn smartwatch koppelen aan mijn abonnement en het 097-nummer is ook onbekend. Hoe kan ik dit oplossen????
Dear Odido, I am writing to you with an urgent request because I am currently stuck in my mortgage application due to a negative BKR registration. This is a very stressful situation for me, and I hope you can help me. The negative registration occurred during a hectic period in my life. During covid, I unfortunately missed a monthly payment. Due to all the chaos, I had also neglected to report my change of address in time, which meant that I missed important letters. When I became aware of this, I immediately contacted your customer service and tried to resolve everything. During my conversations with customer service I got different answers. Eventually I was advised to pay off the entire outstanding amount in one go. I did this immediately, because I was promised that this would remove the negative registration, and I received an email saying that it will be removed in a week. Unfortunately, it was not. I have emailed incasso@odido.nl and no one is answering. I feel really despera
Beste Odido,Gister rond 14:30 heb ik betaling gedaan van € 38,57 deze moest ik betalen omdat er helaas een blokkade was. Dit bedrag is bij mij gelijk afgeschreven via Ideal. Als ik kijk in mijn Odido staat het bedrag nog steeds open en heb ik nog steeds een blokkade.Graag jullie uitleg.Gr.
Heb vandaag contact gehad met odido, ze hadden de betaling ontvangen. De incasso afdeling van odido zou het verder moeten oppakken . Maar tot heden niks er over gehoord. Ik zit met spoed ivm hypotheek afronden
Ik heb mijn telefoonabonnement al een tijdje geleden opgezegd en heb er zelfs over gebeld met een odido medewerker. Alleen krijg ik nogsteeds meldingen via de mail dat ik achterstallige bedragen moet betalen en dat is echt al een tijdje zo, heb ook nooit een mail gehad met de info over een laatste factuur datum.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.