Skip to main content

Codering BKR verwijderen

• 27 februari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

• is net lid geworden

Geachte heer/mevrouw,

Op 31 december 2017 ben ik met u een overeenkomst aangegaan voor een betaling in termijnen. In verband hiermee is er een negatieve BKR-registratie op mijn naam geplaatst.

Volgens mijn BKR-gegevens staat deze negatieve registratie nog tot 13 maart 2025vermeld. Dit heeft invloed op mijn financiële mogelijkheden, zoals het aanvragen van een lening of hypotheek. Daarom wil ik u vriendelijk vragen of er een mogelijkheid is om de registratie eerder te laten verwijderen.

Er is al een mail gestuurd naar Incasso@odido.nl maar helaas nog geen reactie.

Ik hoop op uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

A Sedighi

A Sedighi

Uitgelichte reactie

27 februari 2025

hi ​@Ased ,

Als alle termijnen inmiddels wel zijn betaald zal de incasso afdeling je waarschijnlijk wel kunnen helpen, Ze zijn inderdaad alleen via dat email adres te bereiken en hebben op dit moment een responstijd van 5 werkdagen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 27 februari 2025

hi ​@Ased ,

Als alle termijnen inmiddels wel zijn betaald zal de incasso afdeling je waarschijnlijk wel kunnen helpen, Ze zijn inderdaad alleen via dat email adres te bereiken en hebben op dit moment een responstijd van 5 werkdagen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen