Skip to main content
Beantwoord

Verzoek tot verwijderen negatieve BKR

Goedendag,

Mijn vriendin en ik zijn nu een tijdje samen en willen de volgende stap gaan maken in ons leven door een huis te kopen dit jaar. Nu zijn wij in gesprek gegaan met een hypotheek adviseur over hoe wat waar en wat onze mogelijkheden zijn en die zien er goed uit, op 1 ding na ik heb nog een negatieve bkr registratie staan bij odido voorheen t-mobile. Deze registratie is van 2017 en door verschillende factoren in 2023 pas gesloten. Dit omdat de schuld in de vergetelheid is geraakt omdat geen enkele incasso bureau op de hoogte was en ik door nieuwsgierigheid een keer mijn bkr registratie opvroeg en erachter kwam dat die nog bestond. Helaas vele jaren later.

Nu wilde ik een verzoek indienen om de registratie te verwijderen maar kan ik niet vinden waar ik zo'n verzoek kan indienen.

Kan iemand mij dat vertellen hoe dat werkt en waar ik moet wezen?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt

Joshua

Beste antwoord door Cristien

Joshua3196 schreef:

Goedendag,

Zojuist goed nieuws ontvangen, de bijzonderheidscoderingen worden verwijderd.

Hartelijk dank voor jullie adviezen en meekijken.

Groetjes

Joshua

Van harte gefeliciteerd, Op naar een nieuwe toekomst met een beetje hulp van Odido👏🏻👏🏻

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 20 februari 2025

Beste ​@Joshua3196 Stuur een mail met al de gegevens waar het om gaat naar  incasso@odido.nl 

het antwoord kan wel even duren ze zijn erg druk. Vul ook je community profiel helemaal in. (Zie mijn onderschrift 

mvg. En veel succes! 

• is een nieuwe Poster
  • 20 februari 2025
Cristien schreef:

Beste ​@Joshua3196 Stuur een mail met al de gegevens waar het om gaat naar  incasso@odido.nl 

het antwoord kan wel even duren ze zijn erg druk. Vul ook je community profiel helemaal in. (Zie mijn onderschrift 

mvg. En veel succes! 

Beste Cristien,

Dankjewel voor de snelle reactie, ook heb ik mijn profiel verder ingevuld met onderandere mijn klantnummer waaronder die bekend is.

Ik ga een mail sturen.

Mvg

Joshua

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Joshua, van harte welkom op de Community! Gaaf dat jij en je vriendin op het punt staan om samen een huis te kopen en daar wil ik mijn steentje aan bijdrage. ​@Cristien geeft je eigenlijk al alles wat je nodig hebt om je verzoek in te dienen bij mijn collega's van Incasso. Mocht je de e-mail nog niet hebben gestuurd, geef ik je graag nog wat extra informatie over wat er precies in moet staan:

Gebruik als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail verder:

• Het mobiele nummer waar het om gaat
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Onze Incasso-afdeling neemt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling en zorgt voor een terugkoppeling per e-mail. Ze zijn inderdaad erg druk, maar neem van mij aan dat ze hard werken om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Houd je ons op de hoogte als je van Incasso hebt gehoord? Ik duim voor een snelle afhandeling, zodat jullie snel van jullie toekomstige huis kunnen genieten! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 21 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Joshua, van harte welkom op de Community! Gaaf dat jij en je vriendin op het punt staan om samen een huis te kopen en daar wil ik mijn steentje aan bijdrage. ​@Cristien geeft je eigenlijk al alles wat je nodig hebt om je verzoek in te dienen bij mijn collega's van Incasso. Mocht je de e-mail nog niet hebben gestuurd, geef ik je graag nog wat extra informatie over wat er precies in moet staan:

Gebruik als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail verder:

• Het mobiele nummer waar het om gaat
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Onze Incasso-afdeling neemt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling en zorgt voor een terugkoppeling per e-mail. Ze zijn inderdaad erg druk, maar neem van mij aan dat ze hard werken om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Houd je ons op de hoogte als je van Incasso hebt gehoord? Ik duim voor een snelle afhandeling, zodat jullie snel van jullie toekomstige huis kunnen genieten! 😄

Goedendag marciano,

Ik heb gisteren inderdaad een mail gestuurd naar het aangegeven mail adres. Hierbij heb ik mijn klantnummer van toen der tijd ook opgegeven, het mobiele nummer weet ik helaas niet meer. ( is ondertussen een abbonement geweest van meer dan 8 jaar geleden). Ik zal je op de hoogte houden.

Mvg

Joshua

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Joshua3196, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb gelijk gekeken ik zie inderdaad dat je de mail hebt verstuurd, deze is momenteel in behandeling bij onze incasso afdeling. Het referentienummer is: 76281471. De verwerkingstijd is momenteel 5 dagen wegens drukte bij de afdeling. Ze zullen binnen 5 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

Mocht je na 5 dagen nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we intern navraag voor je doen! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• is een nieuwe Poster
  • 24 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Joshua3196, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb gelijk gekeken ik zie inderdaad dat je de mail hebt verstuurd, deze is momenteel in behandeling bij onze incasso afdeling. Het referentienummer is: 76281471. De verwerkingstijd is momenteel 5 dagen wegens drukte bij de afdeling. Ze zullen binnen 5 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

Mocht je na 5 dagen nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we intern navraag voor je doen! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Goedenmorgen pharwin,

Bedankt voor het vragen en het kijken of die is aangekomen. Ik heb zeker een goed weekend gehad u ook?

Ik wacht de reactie af en als ik vragen heb kom ik erop terug.

Groetjes joshua 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Joshua3196, yes ik ook, dank voor het vragen! Dat is helemaal goed. Voor overige vragen, stel ze gerust in dit topic. Ik zit voor je klaar! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 26 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedendag,

Groetjes

Joshua

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7942 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2025
Joshua3196 schreef:

Goedendag,

Groetjes

Joshua

Van harte gefeliciteerd, Op naar een nieuwe toekomst met een beetje hulp van Odido👏🏻👏🏻

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Joshua3196 wat fijn om te lezen dat je goed nieuws hebt ontvangen, altijd leuk! Ik zie inderdaad in de case terug dat mijn collega de bijzonderheidscoderingen heeft verwijderd, superfijn! Op naar de volgende stap in jullie leven. Uit ervaring weet ik dat het wel lastig is om te kopen in deze moelijke tijd. Maar altijd blijven doorzetten, dan komt er vanzelf wel een huis op jullie pad. Gaat zeker goedkomen! 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen