Wij zijn bezig om met spoed een Hypotheek rond te krijgen.
Kijkend bij bkr kwamen wij tegen dat blijkbaar een rekening uit 2019 niet betaald zou zijn.
Gebeld met odido en de medewerker heeft belooft dat hij zou zorgen dat de afdeling finance z.s.m. contact op nam om te zorgen dat de bkr notitie verwijderd zou worden.
Moest eerst een dag wachten maar die dinsdag kwam een mail savonds dat we nog wat moesten afrekenen, prima best wist niet precies wat maar meteen gedaan.
betalings bewijs opgestuurd met de vraag om schriftelijk te reageren dat de bkr registratie verwijderd zou worden.
na 2 dagen nog geen reactie, ondanks de spoed. gebeld, en gebeld, en gebeld maar de afdeling finance krijg je niet te pakken. wel beloftes gedaan dat de afdeling altijd binnen 2 werkdagen reageert. niet gebeurt .nog meer mailen en mailen maar tot op heden geen reactie gehad.
vandaag nogmaals bellen , krijg ik een ander emailadres toegewezen om te mailen: service@odido.nl
Ook daarnaar toegemaild, blijkt het mail adres niet meer berijkbaar.
dus ook via deze weg nog maar eens proberen:
Ik heb dinsdag gereageerd met de vraag om bevestiging.
Na meer malen bellen krijg ik jullie afdeling niet te pakken maar er zou gisteren zoiezo gereageerd worden. Het is nu bijna 6 uur maar nog steeds niets gehoord.
Graag een reactie over de verwijdering van de bkr codering.
Nogmaals wil ik jullie dus verzoeken de bevestiging te sturen van de verwijdering van de bkr registratie.
Zonder deze bevestiging kan ik mijn spoedhypotheek niet rond krijgen.
Willen jullie mij bellen? 06xxxxxxxx. of alsnog na 4 dagen reageren zou heel fijn zijn.
wij hebben die hypotheek echt nodig en iedereen staat vast, wij en alle andere partijen, tot jullie reageren.
casenummer 76477422