Skip to main content
Beantwoord

blokkade maar al wel betaald

• 6 januari 2025
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Mijn aansluiting was geblokkeerd wegens een betalingsafspraak die ik had gemist. Deze heb ik vandaag betaald maar nogsteeds is de blokkade niet opgeheven.. erg vervelend natuurlijk! Kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten, Demi

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Deempjexo, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zo snel mogelijk weer wordt aangesloten als je hebt betaald, ik geef je graag meer duidelijkheid. Had je de betaling gedaan via de iDeal knop in je Mijn Odido account? Dan wordt je betaling direct verwerkt en wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Had je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten. 

Werkt alles weer naar behoren? Anders kijk ik graag met je mee in je account. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die invullen? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Bekijk origineel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Deempjexo, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zo snel mogelijk weer wordt aangesloten als je hebt betaald, ik geef je graag meer duidelijkheid. Had je de betaling gedaan via de iDeal knop in je Mijn Odido account? Dan wordt je betaling direct verwerkt en wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Had je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten. 

Werkt alles weer naar behoren? Anders kijk ik graag met je mee in je account. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die invullen? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

• 21 februari 2025

Ik heb hetzelfde, heb betaald en een mail ontvangen dat de betaling is ontvangen en dat mijn blokkade er binnen 4 uur af zou zijn echter ben nog geblokkeerd.

Ayuob
  • is een nieuwe Poster
  • 22 februari 2025

Hoi Odido, ik heb hetzelfde probleem. Ik wil betalen om mijn internet te ontgrendelen. Kunt u mij de betaallink opnieuw sturen?

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Nick559, uiteraard wil ik je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je gauw weer verbinding hebt! Ik zie dat we op 21 februari een betaling van je hebben mogen ontvangen, maar er staan nog steeds facturen open die al betaald hadden moeten zijn. Hierdoor is de blokkade niet van je account verwijderd. Een overzicht van deze facturen vind je in je Mijn Odido omgeving. Zodra je de volledige betalingsachterstand hebt voldaan, zal de blokkade automatisch verwijderd worden. Mocht je aanvullende vragen hebben, dan zou ik je willen vragen om een eigen topic aan te maken. Dan helpen we je daar verder en houden we het overzichtelijk! 

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Ayuob, uiteraard help ik ook jou graag verder! Ik zie dat je nog een factuur open hebt staan, waardoor je momenteel geen gebruik kunt maken van je vaste internetverbinding. De factuur kun je gemakkelijk en snel betalen via je Mijn Odido omgeving. De blokkade zal automatisch verwijderd worden zodra we je betaling hebben ontvangen. Mocht je aanvullende vragen hebben, dan zou ik je willen vragen om een eigen topic aan te maken. Dan helpen we je daar verder en houden we het overzichtelijk! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen