Skip to main content

Mijn aansluiting was geblokkeerd wegens een betalingsafspraak die ik had gemist. Deze heb ik vandaag betaald maar nogsteeds is de blokkade niet opgeheven.. erg vervelend natuurlijk! Kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten, Demi

Hi ​@Deempjexo, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zo snel mogelijk weer wordt aangesloten als je hebt betaald, ik geef je graag meer duidelijkheid. Had je de betaling gedaan via de iDeal knop in je Mijn Odido account? Dan wordt je betaling direct verwerkt en wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Had je het bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten. 

Werkt alles weer naar behoren? Anders kijk ik graag met je mee in je account. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die invullen? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Reageer