Ik moet sinds het nieuwe jaar meer betalen voor mijn abonnement. Ik heb hierover geen bericht gekregen. Als ik bel word mij verteld dat dit komt door inflatie. Als ik een nieuw abonnement af wil sluiten betaal ik nog wel het oude bedrag. Hoe kan het dat ik als klant meer moet betalen en dat ook zonder bericht of uitleg?
Beantwoord
Duurdere factuur
Beste antwoord door Cristien
Beste
Sluit je na 1 Oktober af heb je het eerste jaar geen inflatiecorrectie.
Dit is bij alle providers hetzelfde.
Gelukkig viel de verhoging dit jaar wel mee!
Ook nieuwe klanten krijgen hier uiteindelijk mee te maken.
Dat nieuw klanten voordeel van korting hebben heb jij ook gehad als nieuwe klant.
Heb je meer abonnementen bij Odido en of Ben krijg je klantvoordeel dat kan aardig oplopen,
Hopelijk heb ik het nu een beetje kunnen uitleggen.
Fijne avond groetjes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.