Skip to main content
Beantwoord

Nogsteeds blokkade na goedkeuren betalingsregeling

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een betalingsregeling aangevraagd (voor alle openstaande facturen) die goedgekeurd is.

Nu heb ik nogsteeds een blokkade op mijn telefoon waardoor ik niet kan bellen of gebruik maken van mijn 5g.

Doordat ik niet kan bellen kan ik ook geen contact opnemen met de klantenservice.

Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Is, van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat je betalingsregeling is goedgekeurd! Ik heb de blokkade meteen voor je opgeheven (en ook de blokkade op roaming in het buitenland). Binnen 30 minuten moet je weer verbinding hebben. Is dit niet zo? Zet dan je telefoon opnieuw uit en aan, zoals ​@eric zegt. Laat je het ons weten of het allemaal weer voor je werkt? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 11 maart 2025

Keer uit/aan zetten van je telefoon kan helpen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Is, van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat je betalingsregeling is goedgekeurd! Ik heb de blokkade meteen voor je opgeheven (en ook de blokkade op roaming in het buitenland). Binnen 30 minuten moet je weer verbinding hebben. Is dit niet zo? Zet dan je telefoon opnieuw uit en aan, zoals ​@eric zegt. Laat je het ons weten of het allemaal weer voor je werkt? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen