Hoi Cayo, goed om te lezen dat je je factuur hebt betaald! Niet fijn dat je alsnog bent afgesloten. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of ik de blokkade kan opheffen! 
Ik krijg een berichtje dat ik de factuur december + âŹ34,53 betalingsregeling moet betalen. Heb ik die betaald hebben jullie van het geld de betalingsregeling betaald en nu is mijn aansluiting afgesloten.Â
Beste â@cayo81Â zet nooit never nooit je telefoonnummer en adres postcode openbaar. Zet de gegevens in je profiel van deze community (zie mijn onderschrift.
Als je betaald hebt via iDeal zal als Ă lles betaald is de blokkade sneller worden verwijderd. Via bankoverschrijvingen duurt het 3 a 5 werkdagenÂ
Het is al 7 januari betaaldÂ
Hi â@cayo81, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er nog een factuur openstaat, die nog betaald dient te worden. De betaling van 7 januari zie ik ook terug in je account en is verwerkt met 2 termijnen van je betalinsgregeling die te laat waren betaald en ook een andere factuur die nog openstond. Op dit moment staat de factuur van december 2024 nog open in je account. Het gaat om een bedrag van ⏠65,68 en had voor 20-12-2024 betaald moeten worden. Ik raad je aan het bedrag zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account (de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd) of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur of in de omschrijving van je bankafschrift), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra de betaling is verwerkt, zal de blokkade automatisch worden verwijderd.Â
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!Â