Hey goedendag,
Mijn naam is Osman, en ben onlangs verloofd met de liefde van mijn leven waarmee ik een toekomst wil gaan opbouwen. Tenminste dat hoop ik, wij willen dus samen een huis gaan kopen, en deze bkr codering houd dit een beetje tegen..
Ik heb destijds achterstanden gehad doordat ik een heftige auto ongeluk heb gehad en vervolgens een heftruck ongeluk op werk. Waardoor ik enige tijd niet kon werken. Hierdoor kwam ik in problemen met betalen bij jullie. Ik heb onlangs deze lening volledig in 1 x afbetaald waardoor ik mij heel goed voelde!
Deze codering belemmert mijn verloofde en mijn toekomst heel erg, we willen samen voor een hypotheek gaan kijken.. en ik wil haar hier niet mee teleurstellen ..
Ik verontschuldig mij voor de achterstanden die ik heb gemaakt en smeek u om mij begrip te tonen. Mijn vrouw heeft mijn hele leven veranderd, zij verdiend het om in een mooi huis te wonen. De liefste persoon op dit aardbol. Zij verdiend dit meer dan mij.
Alvast dank voor uw reactie,
Groeten,
Osman Tunc
Beantwoord
BKR registratie
Beste antwoord door eric
Hoi
Je kunt deze onderbouwing tesamen met relevante info over je bkr registratie, zoals zaaknummers, naw gegevens etc. emailen naar incasso@odido.nl.
Deze afdeling is alleen per email te bereiken en heeft een respons tijd van een week.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.