Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet

• 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste Odido. In januari heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Hier heb ik vanuit Odido ook een mail van gekregen. Ik zou hierna alleen mijn abbonementskosten nog moeten betalen per maand (25,95euro). Vandaag krijg ik een factuur binnen van 147,30 met een correctie waardoor er alsnog 77,58euro is afgeschreven vandaag. Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kwam er niet uit. Op deze factuur staat nog steeds een toestelkrediet van 121,34euro op terwijl dit afbetaald is. Ik kreeg een mailadres van de incasso van Odido en wil graag een terugbetaling van het teveel betaalde bedrag en dat het aangepast wordt naar mijn maandkosten van 25,95euro. Neemt incasso Odido contact met je op? Krijg je daar een mail van terug wat betreft terugbetaling? Kan Odido dit niet onderling regelen (klantenservice zegt dat ze geen contact met financieen op kunnen nemen??) Ik hoor het graag.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Carmen97, van harte welkom op onze Community! Wat fijn dat je je toestelkrediet in 1x hebt afbetaald. Ik snap heel goed dat deze factuur vragen oproept en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om met je mee te kunnen kijken naar je factuur, heb ik alleen nog je geboortedatum nodig. Zou je die kunnen invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Incasso neemt ook zeker per mail contact met je op. Wel hebben ze momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen. Ze werken alle verzoeken op volgorde weg, op deze manier blijft het eerlijk tegenover de rest. Mocht blijken dat je factuur niet klopt, dan kunnen we zeker met je meekijken naar een vergoeding. We kunnen dit ook zeker onderling oppakken. Als je je geboortedatum kunt invullen in je profiel, kijk ik graag met je mee naar je factuur!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3478 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Goedemorgen ​@Carmen97, van harte welkom op onze Community! Wat fijn dat je je toestelkrediet in 1x hebt afbetaald. Ik snap heel goed dat deze factuur vragen oproept en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om met je mee te kunnen kijken naar je factuur, heb ik alleen nog je geboortedatum nodig. Zou je die kunnen invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Incasso neemt ook zeker per mail contact met je op. Wel hebben ze momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen. Ze werken alle verzoeken op volgorde weg, op deze manier blijft het eerlijk tegenover de rest. Mocht blijken dat je factuur niet klopt, dan kunnen we zeker met je meekijken naar een vergoeding. We kunnen dit ook zeker onderling oppakken. Als je je geboortedatum kunt invullen in je profiel, kijk ik graag met je mee naar je factuur!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen