Hi @AlexanderMiltenburg, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp ik heel goed dat het soms niet lukt om je factuur te betalen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als het niet lukt om de factuur op tijd te betalen, kun je altijd een betalingsregeling of uitstel van betaling aanvragen via je Mijn Odido account. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat het is gelukt om uitstel van betaling aan te vragen. De blokkade stond er inderdaad nog steeds op. Geen zorgen, die heb ik zojuist voor je verwijderd. geef het systeem ongeveer een half uur om dit te verwerken. Daarna kun je je toestel opnieuw opstarten en zou je weer bereikbaar moeten zijn! Zo kun je gerust aan de slag als freelancer dit weekend.
Houd wel rekening met dat de factuur nu uiterlijk voor 10-03-2025 betaald dient te worden, anders wordt de blokkde automatisch weer teruggeplaatst en dat zou natuurlijk zonde zijn. Het gaat om een bedrag van € 51,19. Deze kun je betalen via de iDeal knop in je Mijn Odido account of handmatig naar ons rekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account.
Laat je weten of het is gelukt en alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je!