Skip to main content
Beantwoord

BKR (Dubbel topic)

Hi! Ik ben zo te lezen niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste…

Ook ik loop helaas tegen een negatieve registratie aan die op 04-07-2025 afloopt. Dit is over een niet al te lange tijd maar ik heb toch ernstige spoed op dit moment. Wij willen zo ontzettend graag de hypotheekaanvraag afronden en dit is het enige wat er in de weg staat. Er staat een registratie A en ook een herstelcode bij maar toch is dit niet voldoende. Ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen. Ik heb contact gehad met bedrijven die dit regelen maar deze kosten lopen erg hoog op. Hopelijk kan het ook via deze weg. Ik hoor graag welke gegevens ik moet aanleveren.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Beste antwoord door eric

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics opent.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 maart 2025
eric schreef:

Snap ik! Ik zie alleen in andere topics dat Odido medewerkers bij de desbetreffende afdeling checken of de mail goed is aangekomen en hoelang de verwerking ongeveer duurt. Ik hoop dat ze ook in mijn topic willen reageren. De tijd dringt namelijk. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, ik heb zojuist gereageerd in je originele topic. Komt helemaal goed! 

Dit topic gaat op slot.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen