Skip to main content
Beantwoord

blokkade maar betaald

Ik las hier net dat meer mensen hetzelfde probleem hadden, maar ook ik heb mijn openstaande factuur betaald maar heb nog steeds een blokkade. Het is inmiddels 8 uur geleden dat ik hem betaald. Ik hoop dat dit snel opgelost zou kunnen worden

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@s.grummel van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zo snel mogelijk na een blokkade weer bereikbaar bent, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je de volledige achterstand hebt voldaan, dank hiervoor! Ik zie dat je het bedrag handmatig naar ons hebt overgemaakt. Dan duurt het altijd 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra de betaling verwerkt is, wordt de blokkade ook automatisch verwijderd. Nu zie ik dat het bedrag gister in je account is verwerkt en dat de blokkade ook automatisch is opgegeven. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, start dan voor de zekerheid je toestel opnieuw op. 

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

DE oplossing is voortaan op tijd te betalen...

• is een Top Poster
  • 26 februari 2025
eric schreef:

DE oplossing is voortaan op tijd te betalen...

Ja snap ik Eric, was even lastig deze keer

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

Als je met Ideal betaald heb zou het nu wel zo'n beetje verwerkt moeten zijn, restart je modem dan eens,

Als je een handmatige overboeking hebt gedaan dan kan het een paar werkdagen duren.

• is een Top Poster
  • 26 februari 2025
eric schreef:

Als je met Ideal betaald heb zou het nu wel zo'n beetje verwerkt moeten zijn, restart je modem dan eens,

Als je een handmatige overboeking hebt gedaan dan kan het een paar werkdagen duren.

Thanks voor je bericht, ik heb idd met ideal betaald maar het is nog steeds geblokkeerd 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

Bel dan de klantenservice even, dan kunnen ze de betaling opzoeken en je aansluiting vrijgeven.

• is een Top Poster
  • 26 februari 2025
eric schreef:

Bel dan de klantenservice even, dan kunnen ze de betaling opzoeken en je aansluiting vrijgeven.

Dat probeerde ik maar omdat mn sim geblokkeerd is kan ik dus niet bellen. Ben al de hele dag bezig proberen hun te bereiken

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

@s.grummel  Soms heel soms blijkt er dan toch nog iets open te staan

bvb.. de komende maand of een vergeten maand. Wil je even in je account goed kijken of je echt niets over het hoofd hebt gezien?

• is een Top Poster
  • 26 februari 2025
Cristien schreef:

@s.grummel  Soms heel soms blijkt er dan toch nog iets open te staan

bvb.. de komende maand of een vergeten maand. Wil je even in je account goed kijken of je echt niets over het hoofd hebt gezien?

Er staat 1 open voor de aankomende maand, maar die wordt pas over een paar dagen afgeschreven. Alle achterstanden die ik had zijn nu betaald

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

Tja, moderators hebben op dit moment het erg druk, dus 24-48 uur kan het duren voordat ze in een topic komen. Een beller (met een andere telefoon) is sneller.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@s.grummel van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je zo snel mogelijk na een blokkade weer bereikbaar bent, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je de volledige achterstand hebt voldaan, dank hiervoor! Ik zie dat je het bedrag handmatig naar ons hebt overgemaakt. Dan duurt het altijd 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra de betaling verwerkt is, wordt de blokkade ook automatisch verwijderd. Nu zie ik dat het bedrag gister in je account is verwerkt en dat de blokkade ook automatisch is opgegeven. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, start dan voor de zekerheid je toestel opnieuw op. 

• is een Top Poster
  • 27 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hey Pharwin!

Dank voor je reactie! 
Ik heb nog steeds geen service en kan ook nog steeds niet bellen. Ook raar dat er staat dat ik het handmatig heb overgemaakt want ik heb het via Ideal betaald.

Ik start mijn telefoon elk uur opnieuw op maar nog steeds werkt het niet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@s.grummel Hmm wat gek. Kan je nog steeds niet bellen? Kan je wel gebeld worden of internetten en smsjes versturen/ontvangen of dat ook niet? Dubbelcheck: het wel om het nummer uit je profiel? Ik zie dat je simkaart gewoon op actief staat en er geen blokkades meer aanwezig zijn. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen