Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie

Hey goedendag,

Mijn naam is Osman, en ben onlangs verloofd met de liefde van mijn leven waarmee ik een toekomst wil  gaan opbouwen. Tenminste dat hoop ik, wij willen dus samen een huis gaan kopen, en deze bkr codering houd dit een beetje tegen..

Ik heb destijds achterstanden gehad doordat ik een heftige auto ongeluk heb gehad en vervolgens een heftruck ongeluk op werk. Waardoor ik enige tijd niet kon werken. Hierdoor kwam ik in problemen met betalen bij jullie. Ik heb onlangs deze lening volledig in 1 x afbetaald waardoor ik mij heel goed voelde!

Deze codering belemmert mijn verloofde en mijn toekomst heel erg, we willen samen voor een hypotheek gaan kijken.. en ik wil haar hier niet mee teleurstellen ..

Ik verontschuldig mij voor de achterstanden die ik heb gemaakt en smeek u om mij begrip te tonen. Mijn vrouw heeft mijn hele leven veranderd, zij verdiend het om in een mooi huis te wonen. De liefste persoon op dit aardbol. Zij verdiend dit meer dan mij.

Alvast dank voor uw reactie,

Groeten,

Osman Tunc

Beste antwoord door eric

Hoi ​@OzzieT ,

Je kunt deze onderbouwing tesamen met relevante info over je bkr registratie,  zoals zaaknummers,  naw gegevens etc. emailen naar incasso@odido.nl. 

Deze afdeling is alleen per email te bereiken en heeft een respons tijd van een week.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hoi ​@OzzieT ,

Je kunt deze onderbouwing tesamen met relevante info over je bkr registratie,  zoals zaaknummers,  naw gegevens etc. emailen naar incasso@odido.nl. 

Deze afdeling is alleen per email te bereiken en heeft een respons tijd van een week.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Osman, van harte welkom op de Community! Gefeliciteerd met jullie verloving en wat gaan jullie een spannende, maar vooral leuke tijd tegemoet! Hier op de Community helpen we je hier altijd graag bij. Ik zie dat je je profiel al volledig hebt ingevuld, bedankt hiervoor. Ik zie dat je de stappen van ​@eric ook al hebt gevolgd en jouw mail staat klaar voor mijn collega's van Incasso. Ze verwachten a.s. donderdag 13 maart aan jouw case toe te komen. Heel gaaf om te lezen hoe je over je verloofde praat en ik snap volkomen dat je haar dit gunt. Ik gun het jullie daarom allebei. Als alles betaald is en er niets meer open staat dan zullen mijn collega's van Incasso dit zeker mogelijk maken voor jullie. Ze informeren je altijd per e-mail. Laat je het ons weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik blijf graag op de hoogte. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend en ik hoop dat je jullie toekomstige huis snel in the pocket hebben! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen