Skip to main content
Beantwoord

betaald maar afgesloten

• 27 februari 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Mijn simkaart is door jullie geblokkeerd terwijl ik mijn factuur betaald heb. En kan jullie ook niet bereiken omdat ik niet kan bellen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@zoehir, van harte welkom op onze Community! Allereest, bedankt voor je betaling. Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer online wilt zijn, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Had je de betaling via de iDeal knop in je Mijn Odido account betaald? Dan wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Als je het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer hebt overgemaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Graag wil ik met je meekijken in je account hoe het precies zit en als dit het geval is, zal ik ook direct de blokkade voor je verwijderen. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Of is de blokkade inmiddels al verwijderd en werkt alles naar behoren? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 27 februari 2025

Beste ​@zoehir Heb je al je gegevens ingevuld? Zie mijn onderschrift.

Weet je zeker dat je geen maand bent vergeten? Kijk anders even goed in je account of echt alles is betaald.

De moderators helpen je verder als je aan de beurt bent.

Wat ook nog belangrijk is hoe je hebt betaald. Met IDeal of een bank overschrijving? Met een bankoverboeking duurt het altijd iets langer 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@zoehir, van harte welkom op onze Community! Allereest, bedankt voor je betaling. Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer online wilt zijn, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Had je de betaling via de iDeal knop in je Mijn Odido account betaald? Dan wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Als je het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer hebt overgemaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Graag wil ik met je meekijken in je account hoe het precies zit en als dit het geval is, zal ik ook direct de blokkade voor je verwijderen. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Of is de blokkade inmiddels al verwijderd en werkt alles naar behoren? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen