Goedemorgen @JarJar, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wel zo fijn als het Klantvoordeel bij beide abonnementen goed staat en je ook daadwerkelijk de korting ontvangt, ik kijk graag met je mee! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat zowel het Klantvoordeel bij je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement nu wel goed staan ingesteld. De korting ontvang je ook vanaf nu, wel zo fijn. Ik vermoed dat het systeem is getriggerd, omdat je je Klantvoordeel opnieuw hebt aangemeld. De reden waarom je het bij je Klik&Klaar abonnement niet ontving, had te maken met een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor mijn excuses. Het Klantvoordeel met Klik&Klaar i.c.m. een oud-Tele2 abonnement werkte niet, vandaar dat je het in november ook niet had ontvangen, want ik zie dat je voorheen beschikte over een oud-Tele2 abonnement. Dit is inmiddels gelukkig opgelost en ik zie dat nu ook beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement. Het dient dan altijd nog wel even opnieuw geactiveerd te worden, maar ik zie dat het wel goed staat ingesteld!
De factuur voor deze maand stond al klaar, voordat je je Klantvoordeel opnieuw had aangemeld, vandaar dat het ook niet op deze factuur voor je Klik&Klaar abonnement vermeld staat. Geen zorgen, ik ga het te veel betaalde bedrag voor je vergoeden. Je hebt 2x € 25,00 betaald en 1x € 27,09, wat eigenlijk 3x € 20,00 per maand zou moeten zijn. Bij elkaar opgeteld, kom je uit op een bedrag van € 17,09 wat je te veel hebt betaald. Kan ik het bedrag van € 17,09 voor je vergoeden? En kan dat onder je mobiele abonnement of je Klik&Klaar abonnement worden verwerkt? Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur.
Ik hoor het graag van je, zodat ik het daarna voor je in orde kan maken!