Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel werkt niet meer...

• 25 januari 2025
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds oktober Klik&Klaar en mijn factuur was toen gewoon 20,-

Nu heb ik 19 november mijn sim-only mobiel omgezet van T-mobile naar Odido Hello.

Dat lijkt prima te zijn gegaan met nog steeds € 2,50 klantvoordeel en de extra GB's.

Echter mijn Klik&Klaar werd de maand november ineens € 27,09 en voor december € 25,-

De komende factuur voor de maand januari staat ook op € 25,- in plaats van € 20,-

Alles stond gewoon aangemeld voor klantvoordeel in mijn account. Toch heb ik net voor de zekerheid beide abbonementen verwijderd en weer aangemeld maar ik zie weinig verschil aan mijn kant op het moment.

Beste antwoord door JarJar

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@JarJar, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wel zo fijn als het Klantvoordeel bij beide abonnementen goed staat en je ook daadwerkelijk de korting ontvangt, ik kijk graag met je mee! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat zowel het Klantvoordeel bij je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement nu wel goed staan ingesteld. De korting ontvang je ook vanaf nu, wel zo fijn. Ik vermoed dat het systeem is getriggerd, omdat je je Klantvoordeel opnieuw hebt aangemeld. De reden waarom je het bij je Klik&Klaar abonnement niet ontving, had te maken met een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor mijn excuses. Het Klantvoordeel met Klik&Klaar i.c.m. een oud-Tele2 abonnement werkte niet, vandaar dat je het in november ook niet had ontvangen, want ik zie dat je voorheen beschikte over een oud-Tele2 abonnement. Dit is inmiddels gelukkig opgelost en ik zie dat nu ook beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement. Het dient dan altijd nog wel even opnieuw geactiveerd te worden, maar ik zie dat het wel goed staat ingesteld! 

De factuur voor deze maand stond al klaar, voordat je je Klantvoordeel opnieuw had aangemeld, vandaar dat het ook niet op deze factuur voor je Klik&Klaar abonnement vermeld staat. Geen zorgen, ik ga het te veel betaalde bedrag voor je vergoeden. Je hebt 2x € 25,00 betaald en 1x € 27,09, wat eigenlijk 3x € 20,00 per maand zou moeten zijn. Bij elkaar opgeteld, kom je uit op een bedrag van € 17,09 wat je te veel hebt betaald. Kan ik het bedrag van € 17,09 voor je vergoeden? En kan dat onder je mobiele abonnement of je Klik&Klaar abonnement worden verwerkt? Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. 

Ik hoor het graag van je, zodat ik het daarna voor je in orde kan maken! 

Dank je wel Pharwin voor het nakijken.

Het lijkt me handig om de € 17,09 met het Klik&Klaar abonnement te verrekenen.

Fijn dat het gelijk na het weekend is opgepakt en veel succes verder vandaag!

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@JarJar, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wel zo fijn als het Klantvoordeel bij beide abonnementen goed staat en je ook daadwerkelijk de korting ontvangt, ik kijk graag met je mee! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat zowel het Klantvoordeel bij je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement nu wel goed staan ingesteld. De korting ontvang je ook vanaf nu, wel zo fijn. Ik vermoed dat het systeem is getriggerd, omdat je je Klantvoordeel opnieuw hebt aangemeld. De reden waarom je het bij je Klik&Klaar abonnement niet ontving, had te maken met een technisch issue vanuit onze kant, waarvoor mijn excuses. Het Klantvoordeel met Klik&Klaar i.c.m. een oud-Tele2 abonnement werkte niet, vandaar dat je het in november ook niet had ontvangen, want ik zie dat je voorheen beschikte over een oud-Tele2 abonnement. Dit is inmiddels gelukkig opgelost en ik zie dat nu ook beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement. Het dient dan altijd nog wel even opnieuw geactiveerd te worden, maar ik zie dat het wel goed staat ingesteld! 

De factuur voor deze maand stond al klaar, voordat je je Klantvoordeel opnieuw had aangemeld, vandaar dat het ook niet op deze factuur voor je Klik&Klaar abonnement vermeld staat. Geen zorgen, ik ga het te veel betaalde bedrag voor je vergoeden. Je hebt 2x € 25,00 betaald en 1x € 27,09, wat eigenlijk 3x € 20,00 per maand zou moeten zijn. Bij elkaar opgeteld, kom je uit op een bedrag van € 17,09 wat je te veel hebt betaald. Kan ik het bedrag van € 17,09 voor je vergoeden? En kan dat onder je mobiele abonnement of je Klik&Klaar abonnement worden verwerkt? Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 52 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Dank je wel Pharwin voor het nakijken.

Het lijkt me handig om de € 17,09 met het Klik&Klaar abonnement te verrekenen.

Fijn dat het gelijk na het weekend is opgepakt en veel succes verder vandaag!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@JarJar geen dank! Ik heb zojuist de credit voor je in orde gemaakt. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 😄

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 52 reacties
  • 22 februari 2025

@JarJar geen dank! Ik heb zojuist de credit voor je in orde gemaakt. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 😄

Komende factuur lijkt toch nog niet kloppen ook al heb ik beide abonnementen verwijderd en opnieuw geactiveerd. De maandkosten staat nog steeds op € 25,00 voor Klik&Klaar.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@JarJar, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Goed dat je dit aangeeft, ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat er iets mis lijkt te gaan met het Klantvoordeel bij je Klik&Klaar abonnement. Excuses voor dit ongemak! Ik heb daarom direct een case voor je doorgezet naar onze technische afdeling. Het referentienummer is: 76325805. Zij zullen dit onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen