Skip to main content
8257 Topics
Refund of payment using the payment link - technical issue
ODIDo refund - due technical issue amounting to €445.51 Order number XXXX Cellphone# XXXX Payment amount Jan.20 445.41 using link provided during visit/order in ODIDo Eindhoven. AMP group called Jan.29 advises that due to technical issue the payment was not received & I must pay again the amount during the delivery of the phone which took place last Jan.30 Paid amount in cash 445.51 order# XXXX Called customer service & they file the refund complaint & Contacted ODIDo Netherlands Business Chat Facebook - Demy customer service confirmed filed the refund Feb.2 due to my complaint - 14days is Feb.16-Feb.21 should receive the refund but not credited Message again ODIDo NL business chat Facebook - Anouk customer service - send email follow up to finance Feb.18 - Still not credited Called ODIDo customer service - advise not to do follow again since colleague did the email from finance & will cause a delay to do a follow-up causing to new update - Latisha customer service responded from ODIDo business chat Facebook to be patient to wait for exact 14days which is Feb.21 ODIDo business chat Facebook - Anouk customer service advise that they receive response from colleague in finance already credited to my account, but as per checking still no refund credited on Feb.21 - Made a follow up again as we have deducted for the 2nd payment for the plan Feb.20 amounting to €90.21 Make follow up call in customer service - wait another 7days which is Feb.29 but still not credited Send message to ODIDo business chat Facebook follow since still not credited - NO REPLY 😢😢😢..… Moderator edit: please don't add personal information to a public post.
Onduidelijkheid over samen unlimited
Ik heb twee mobiele abonnementen die beiden kort na elkaar zijn afgelopen aan het begin van deze maand. Omdat ik graag wilde verlengen als samen un limited heb ik voor 1 van de abbo’s een verlenging aangevraagd middels een unlimited basis abonnement. Vervolgens kreeg ik nergens duidelijkheid over hoe ik het andere abonnement kon koppelen. Heb diverse malen gebeld zonder bevredigend resultaat. Na vier lange pogingen denk ik eindelijk geholpen te zijn. Ik moest voor het andere (nog niet verlengde) abbo maar even naar de plaatselijke shop voor het aanvragen van nummerbehoud en het regelen van het nieuwe contract. Dus op mijn tweede nummer staat nu een contract voor samen unlimited. Toen ik vroeg hoe het dan met mijn eerste nummer zat werd mij verteld dat dit geen probleem was. Mijn eerste nummer werd nu het tweede nummer en het tweede werd het hoofdnummer. Alleen even geduld hebben tot begin januari ivm nummerbehoud. Nummerbehoud?? Ik zit toch al bij jullie? Nu staat er nog steeds in mijn app dat ik mag verlengen, terwijl ik dat al gedaan heb. Ik heb een contract op mijn hoofdnummer voor unlimited basis en op mijn tweede nummer, nu dus mijn hoofdnummer heb ik een contract voor unlimited samen. Het eerste abbo gaat over twee dagen in en het andere begin januari zodra ik een app ontvang dat het nummer is overgezet. Nu drie telefoonnummers in mijn app en twee nieuwe contracten en verder niets zichtbaar behalve dat ik kan verlengen. Ik snap er helemaal niks van. De izzibot is dommer dan dom , de klantenservice praat overal snel doorheen en zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken maar ik heb intussen wel drie telefoonnummers en twee nieuwe abonnementen. Mijn gevoel zegt dat het niet klopt en het lijkt er nu op dat ik dadelijk 67,50 betaal i.p.v. 40 euro. Daarnaast lijkt het wel of Odido mij helemaal niet herkent als 1 klant, mogelijk doordat ik ook twee mobiele klantnummers heb? Kan iemand mij geruststellen en mijn contracten inzien voor ik dadelijk vastzit aan iets wat ik nooit heb gewild????

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen