Skip to main content

Spoed: Blokkeren simkaart niet mogelijk bij Odido op zondag

Mijn telefoon is gestolen / kwijt in de stad. Maar omdat het zondag is kan ik niet de simkaart laten blokkeren. Ook niet via Mijn Odido ivm 2 staps verificatie.. Ook niet via het zgn noodnummer. Graag z.s.m. blokkeren.

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

Hoi Bram, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon is gestolen, ik hoop dat je ondanks dat toch een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je simkaart inmiddels geblokkeerd heeft. De gegevens in je profiel komen echter niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Dit komt omdat het abonnement op naam en adres van een van je ouders staat. Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, vul dan de gegevens van de persoon op wiens naam het abonnement staat in je profiel in. Dan help ik je met alle plezier verder! đŸ˜„

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 2 maart 2025

Ze gaan ervan uit dat je jouw mobiel toestel hebt beveiligd met een pincode of vinger afdruk.  Dan kunnen er geen gesprekken worden gestart.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Bram, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon is gestolen, ik hoop dat je ondanks dat toch een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je simkaart inmiddels geblokkeerd heeft. De gegevens in je profiel komen echter niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Dit komt omdat het abonnement op naam en adres van een van je ouders staat. Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, vul dan de gegevens van de persoon op wiens naam het abonnement staat in je profiel in. Dan help ik je met alle plezier verder! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen