Skip to main content
Beantwoord

Geen SMS apple one ontvangen

• 3 maart 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hoi Support

Zojuist Apple one voor 3 gratis maanden maar echter heb ik geen SMS activatie ontvangen … 

Vriendelijk groet, ultrafasttv

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@ultrafasttv wat leuk dat je hebt gekozen voor Apple One, wel zo fijn als deze geactiveerd kan worden en ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik kan de activatielink per sms opnieuw naar je versturen. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum in je profiel niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hi ​@ultrafasttv wat leuk dat je hebt gekozen voor Apple One, wel zo fijn als deze geactiveerd kan worden en ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik kan de activatielink per sms opnieuw naar je versturen. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum in je profiel niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen