Skip to main content
Beantwoord

krijg mijn simkaart niet geactiveerd

  • 1 maart 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Probeer nu al 2 dagen mijn simkaart te activeren, maar dat lukt niet, bij odido  shop zegt men mij niet te kunnen helpen. 

Via app wil deze een esim activeren 

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Manfred janssen van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe simkaart actief is, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zie geen simkaart klaarstaan voor activatie. Wat voor simkaart probeer je te activeren? Is dat een eSIM, DUO/DUAL sim of een fysieke simkaart? Wanneer was de simkaart besteld en had je 'm ontvangen? Ik kan eventueel een nieuwe simkaart voor je bestellen, alleen duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat je deze binnen hebt. 

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is langsgaan in één van onze winkels. Ik vind het gek dat ze aangeven je niet in de winkel te kunnen helpen. Als er van afstand geen simkaart klaarstaat voor activatie of er kan geen extra check gedaan worden, moeten we altijd vragen om dan langs te gaan in één van onze winkels. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kan een collega verifiëren dat jij de juiste persoon bent en kunnen je dan direct helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart. 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3535 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hi ​@Manfred janssen van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe simkaart actief is, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zie geen simkaart klaarstaan voor activatie. Wat voor simkaart probeer je te activeren? Is dat een eSIM, DUO/DUAL sim of een fysieke simkaart? Wanneer was de simkaart besteld en had je 'm ontvangen? Ik kan eventueel een nieuwe simkaart voor je bestellen, alleen duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat je deze binnen hebt. 

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is langsgaan in één van onze winkels. Ik vind het gek dat ze aangeven je niet in de winkel te kunnen helpen. Als er van afstand geen simkaart klaarstaat voor activatie of er kan geen extra check gedaan worden, moeten we altijd vragen om dan langs te gaan in één van onze winkels. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kan een collega verifiëren dat jij de juiste persoon bent en kunnen je dan direct helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart. 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen