Probeer nu al 2 dagen mijn simkaart te activeren, maar dat lukt niet, bij odido shop zegt men mij niet te kunnen helpen.
Via app wil deze een esim activeren
Probeer nu al 2 dagen mijn simkaart te activeren, maar dat lukt niet, bij odido shop zegt men mij niet te kunnen helpen.
Via app wil deze een esim activeren
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Wat je in dit geval het beste kunt doen, is langsgaan in één van onze winkels. Ik vind het gek dat ze aangeven je niet in de winkel te kunnen helpen. Als er van afstand geen simkaart klaarstaat voor activatie of er kan geen extra check gedaan worden, moeten we altijd vragen om dan langs te gaan in één van onze winkels. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kan een collega verifiëren dat jij de juiste persoon bent en kunnen je dan direct helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart.
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.