Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding in duitsland

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Voor de 2e x in Duitsland en weer geen verbinding 

Beste antwoord door Loes72

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Loes72 welkom op onze Community! Wat leuk dat je in Duitsland bent en ik begrijp heel goed dat je in het buitenland bereikbaar wilt zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je momenteel een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Vandaar dat Roaming ook niet werkt. Bij een betalingsregeling wordt automatisch een blokkade op Roaming geplaatst, om extra kosten te voorkomen. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het weer moeten werken! Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider zoals ​@Waqqas aangaf. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Ja gelukt :)

Zo blij. Moet wel bereikbaar zijn 

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20683 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo ​@Loes72 

Staan mobiele data en roaming aan?

Helpt het herstarten van je telefoon of handmatig een andere netwerkprovider selecteren?

Heb je geen blokkades in je Odido account?

Je hebt ook geen openstaande betalingen of een betalingsregeling?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Ja roaming staat aan, mobiele data ook. 

Weet niet hoe ik een ander netwerk selecteer.

Verder alles gecheckt en nee geen betalingsachterstand

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20683 reacties
  • 3 maart 2025

@Loes72 

Welke telefoon heb je? Ga in de telefoon instellingen naar mobiele netwerken, netwerkoperators, kies voor handmatig en vervolgens kun je een aantal netwerkproviders proberen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Samsung a54

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Doet t ook niet 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Loes72 welkom op onze Community! Wat leuk dat je in Duitsland bent en ik begrijp heel goed dat je in het buitenland bereikbaar wilt zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je momenteel een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Vandaar dat Roaming ook niet werkt. Bij een betalingsregeling wordt automatisch een blokkade op Roaming geplaatst, om extra kosten te voorkomen. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het weer moeten werken! Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider zoals ​@Waqqas aangaf. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Ja gelukt :)

Zo blij. Moet wel bereikbaar zijn 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Loes72 Fijn dat het is gelukt, als jij blij bent dan ben ik dat ook! 😄 Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe in Duitsland, maak er wat moois van! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen