Skip to main content
Beantwoord

eSIM geactiveerd maar geen service

• 20 december 2024
  • 17 reacties
  • 236 Bekeken

Vandaag nummer overgegaan, oude sim verwijderd en nieuwe e-sim geactiveerd, maar geen service.

Help, bellen en gebeld kunnen worden is wel handig!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@dstig, welkom op onze Community! Wel zo fijn als gebeld kunt worden en kunt bellen inderdaad, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, krijg ik geen gegevens naar voren. Klopt het nummer wel? Ik heb direct gezocht op je postcode + huisnummer en ik kom een ander nummer tegen, waarvoor je Nummerbehoud hebt aangevraagd. Kun je het juiste telefoonnummer vermelden in je profiel? Daarnaast mis ik ook nog je geboortedatum ter verificatie. Als je de juiste gegevens kunt vermelden in je profiel, kan ik daarna met je meekijken! 

Bekijk origineel

17 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3497 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2024

Hi ​@dstig, welkom op onze Community! Wel zo fijn als gebeld kunt worden en kunt bellen inderdaad, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, krijg ik geen gegevens naar voren. Klopt het nummer wel? Ik heb direct gezocht op je postcode + huisnummer en ik kom een ander nummer tegen, waarvoor je Nummerbehoud hebt aangevraagd. Kun je het juiste telefoonnummer vermelden in je profiel? Daarnaast mis ik ook nog je geboortedatum ter verificatie. Als je de juiste gegevens kunt vermelden in je profiel, kan ik daarna met je meekijken! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 januari 2025

Ik ken hetzelfde probleem. Geen service, terwijl e sim wel geactiveerd is. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@jalise25, welkom! Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement hoe het precies zit. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 februari 2025

Goede avond, 

Ik heb hetzelfde probleem.

Zojuist de Esim QR ontvangen en geinstalleerd in de odido app. Maar mijn Samsung herkent de esim niet bij instellingen. Mijn oude sim werkt nu niet meer en ik kan dus ook niet bellen of gebeld worden... Hoe los ik dit op? 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Wouter5663, wel zo fijn als je eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je vanochtend samen met een collega een nieuwe eSIM hebt gekoppeld en ook is geactiveerd. Het simkaartnummer hiervan eindigt op ***0468. Was het gelukt en werkt alles inmiddels naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben vanmorgen goed geholpen en alles werkt naar behoren. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Wouter5663 Fijn dat je goed bent geholpen en dat alles naar behoren werkt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan bekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Ik heb wel een andere vraag. Mijn multisim voor mn watch 7 heb ik aangevraagd, maar hiervoor moet ik mn nummer bevestigen middels een SMS. Deze krijg ik niet binnen. Ik heb met een ander 06 mij zelf gesmst,  deze komt wel binnen. Zou je me hierbij kunnen helpen? 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Wouter5663 uiteraard help ik je daar graag bij verder! Wat gek dat je de sms niet ontvangt. Kun je voor de zekerheid je toestel opnieuw opstarten en het daarna opnieuw proberen? Probeer je het in de app? Kun je het anders via een browser/laptop proberen om te kijken of je de code dan wel ontvangt?

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je Multisim wel gekoppeld en op actief staat. Mocht bovenstaande niet lukken, zal ik de huidige Multsim verwijderen, zodat je het daarna opnieuw kunt instellen. Ik hoor graag van je! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2025

Hi, Ik kreeg vannochtend om 0800 opeens al mijn verificatie sms'jes binnen in een keer van de afgelopen dagen. Gelijk nogmaals geprobeerd en het is gelukt. Alsnog bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Wouter5663 Ah, fijn dat je de codes alsnog hebt ontvangen en dat het is gelukt! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

ik loop ook tegen hetzelfde aan. 2 uur geleden esim geactiveerd maar is nog in behandeling en heb nu geen netwerk op deze telefoon en ook niet op mijn oude maar dit wel vanavond nodig dus hulp is zeer welkom 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jpbaarsma van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Echter, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die voor mij invullen en een reactie geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido Dat zou fijn zijn. Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jpbaarsma ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je nieuwe eSIM is geactiveerd. Het simkaartnummer eindigt op ***4043. Deze eSIM staat nu gekoppeld en is geactiveerd bij je abonnement. Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, start dan voor de zekerheid je toestel opnieuw op. 

Ik hoor het graag van je! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 maart 2025

Dag ​@Pharwin van Odido , na vele telefoontjes en een bezoek aan de winkel gelukkig eindelijk verholpen zaterdag. Het heeft me wel flink wat uren tijd en frustratie opgeleverd om 2 dagen zonder werkende telefoon te zitten. De timing kon niet slechter dus ik heb een klacht ingediend en hoop dat toekomstige klanten beter en sneller hiermee geholpen kunnen worden. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Jpbaarsma ik snap je sentiment heel goed, excuses voor al het ongemak. Wel fijn dat het uiteindelijk is opgelost! We doen ons best om dit in de toekomst bij andere klanten te voorkomen, maar er kan natuurlijk altijd (technisch) iets misgaan. Vandaar dat we altijd klaarstaan om verder te helpen! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen