Skip to main content
Beantwoord

simkaart activeren

• 1 maart 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Ik wil mijn simkaart activeren, maar dat gaat niet hik wil een esim activeren

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Manfred janssen welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe simkaart wit activeren, zodat je weer bereikbaar bent. Ik wil dan ook graag met je meekijken naar een oplossing! Echter, is het niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen van de best mogelijk hulp voorzien. 

Een collega of ik zal zo snel mogelijk in je andere topic bij je terugkomen met een reactie. Voor nu zal ik dit topic sluiten. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3535 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hi ​@Manfred janssen welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe simkaart wit activeren, zodat je weer bereikbaar bent. Ik wil dan ook graag met je meekijken naar een oplossing! Echter, is het niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen van de best mogelijk hulp voorzien. 

Een collega of ik zal zo snel mogelijk in je andere topic bij je terugkomen met een reactie. Voor nu zal ik dit topic sluiten. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen