Hi @dstig, welkom op onze Community! Wel zo fijn als gebeld kunt worden en kunt bellen inderdaad, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, krijg ik geen gegevens naar voren. Klopt het nummer wel? Ik heb direct gezocht op je postcode + huisnummer en ik kom een ander nummer tegen, waarvoor je Nummerbehoud hebt aangevraagd. Kun je het juiste telefoonnummer vermelden in je profiel? Daarnaast mis ik ook nog je geboortedatum ter verificatie. Als je de juiste gegevens kunt vermelden in je profiel, kan ik daarna met je meekijken!
Ik ken hetzelfde probleem. Geen service, terwijl e sim wel geactiveerd is.
Hi @jalise25, welkom! Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement hoe het precies zit. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan een collega of ik daarna met je meekijken!