Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens
Hi Allemaal,
ik probeer een abonnement te verlengen online, maar krijg telkens de melding:
Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens
kan iemand even kijken wat er mis is met mijn account, als ik klik en klaar wil bestellen krijg ik dezelfde error?
alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Treurwilg, gaaf om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Minder fijn dat het nog niet is gelukt. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie niet zo snel iets waarom het niet zou lukken. Via welke weg probeer je te verlengen? Bijvoorbeeld via Mijn Odido of via de app? Ik heb gezocht, maar ik kan geen Mijn Odido-account vinden voor het nummer **07. Ik hoor graag van je via welk kanaal je probeert te verlengen en ik ontvang ook graag een screenshot, zodat ik deze mee kan sturen, mochten mijn collega's dit moeten onderzoeken. Dan ga ik er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Hi Marciano, ik stuur je een PB!
hierbij nog het screenshot
Hoi, bedankt voor je screenshot en je privébericht! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie over de situatie en wat we gaan doen!
Hi Marciano,
>screenshot verwijderd door moderator i.v.m. zichtbaarheid privégegevens]
hier even een screenshot van wat ik nu zie als ik in mijn nieuwe “ mijn odido” account een van mijn abonnementen wil toevoegen:
kunnen jullie proberen dit snel te fixen want nu wordt het wel vervelend, na 23 dagen ben ik er alleen maar slechter van geworden
Hi @Treurwilg, ik neem het stokje van mijn collega even over. Dank voor het delen van je screenshot! Ik heb deze direct verwijderd, omdat je telefoonnummer er zichtbaar op was. Ik zag dat er al een case was doorgezet richting ons IT-team, het casenummer is: 75854188. De screenshot heb ik ook aan de case toegvoegd, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er ook al een update is in de case. Er is een ticketnummer aangemaakt om het verder te onderzoeken. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn hard bezig om dit voor je op te lossen! Wanneer de oplossing bekend is, zal je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Hi Pharwin,
ik ben vandaag gebeld, mijn odido account werkt weer, helaas lukt bestellen nog steeds niet :(
wat kunnen we nu nog doen?
Hi @Treurwilg, ik neem het stokje van mijn collega even over. Dank voor het delen van je screenshot! Ik heb deze direct verwijderd, omdat je telefoonnummer er zichtbaar op was. Ik zag dat er al een case was doorgezet richting ons IT-team, het casenummer is: 75854188. De screenshot heb ik ook aan de case toegvoegd, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er ook al een update is in de case. Er is een ticketnummer aangemaakt om het verder te onderzoeken. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn hard bezig om dit voor je op te lossen! Wanneer de oplossing bekend is, zal je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
toch nog een keer geprobeerd zojuist en nu werkt het wel topic mag dicht
bedankt voor de hulp allemaal
Goedemorgen @Treurwilg ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Ik heb gelijk gekeken bij de case en ik zie dat ze het op 27 februari hebben opgelost, wel zo fijn. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.