Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding abbonement toevoegen en inzien, App & Browser.

• 26 februari 2025
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Goeiemiddag,

Heb zins oktober een nieuwe telefoon van odido alleen kan ik mijn abbonement niet bekijken via de App & Browser. Heb al een keer gebeld en het gemeld maar het is nooit verandert of opgelost, zodra ik overzicht wil krijg ik (Er is een fout opgetreden) en als ik mijn abbonement wil toevoegen (Dit staat al op een account) maar zal niet weten welke, graag hoor ik of er een oplossing is.

Groetjes Niels

Beste antwoord door Nielsdeh

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Nielsdeh fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe toestel! Als jij blij bent, dan ben ik het ook. Bedankt voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Geen zorgen, ik heb direct het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Goedemiddag, bedankt voor de hulp alles is weer tezien, alleen heb ik nog even een vraagje over 5G op 10 Oktober toen ik de telefoon had bestelt loopte er een actie en kon je 20GB data krijgen voor minder en dat had ik toen aangeklikt en er staat ook bij de samenvatting 10GB + 120min/SMS + 10GB klantvoordeel, meschien mis ik zelf iets maar ik wilde het toch even navragen voor de zekerheid.

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Nielsdeh, wat leuk dat je beschikt over een nieuwe telefoon, ben je er blij mee? Ik wens je sowieso heel veel plezier met je nieuwe pareltje! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Graag kijk ik met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@Nielsdeh, wat leuk dat je beschikt over een nieuwe telefoon, ben je er blij mee? Ik wens je sowieso heel veel plezier met je nieuwe pareltje! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Graag kijk ik met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 

Hoi Pharwin, ben er zeker blij mee en bedankt! heb alles ingevuld zoals omschreven, graag hoor ik hoe we verder naar een oplossing kunnen kijken.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Nielsdeh fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe toestel! Als jij blij bent, dan ben ik het ook. Bedankt voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt bij het koppelen. Geen zorgen, ik heb direct het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Goedemiddag, bedankt voor de hulp alles is weer tezien, alleen heb ik nog even een vraagje over 5G op 10 Oktober toen ik de telefoon had bestelt loopte er een actie en kon je 20GB data krijgen voor minder en dat had ik toen aangeklikt en er staat ook bij de samenvatting 10GB + 120min/SMS + 10GB klantvoordeel, meschien mis ik zelf iets maar ik wilde het toch even navragen voor de zekerheid.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Nielsdeh fijn dat je alles weer kunt inzien, daar ben ik blij mee! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je abonnement. Bij je bestelling zie ik terug dat je hebt gekozen voor 10 GB + 120 min/SMS. Als je Klantvoordeel zou hebben, zou je ook nog eens € 2,50 korting krijgen en dubbele data. Je data van 10GB wordt dan verdubbeld naar 20GB, fijn toch? 

Echter, zie ik bij je abonnement dat er maar 1 abonnement op jouw adres actief is, kan dat kloppen? Als je in aanmerking wilt komen voor Klantvoordeel, dien je minimaal 2 Odido abonnementen op hetzelfde adres te hebben. Ze dienen dan ook beiden aangemeld te zijn. Je kunt dat heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account. Omdat er nu dus maar 1 abonnement aangemeld en actief is, ontvang je ook geen Klantvoordeel. Je vindt alle informatie over onze Klantvoordeel terug op onze website.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen