Skip to main content
Beantwoord

esim

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hoe zet ik mijn esim weer op een fysieke simkaart

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@jannieprudon, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je een nieuwe fysieke simkaart bestelt, kun je deze binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. De activatie kun je dan heel gemakkelijk voltooien via je Mijn Odido account. Zodra je nieuwe simkaart is geactiveerd, wordt je oude automatisch gedeactiveerd. Je nummer zal dan ook (na activatie) direct automatisch gekoppeld staan aan je fysieke simkaart. Wel zo fijn, toch? 😄

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20708 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo ​@jannieprudon 

Je kan in je Odido account weer een fysieke simkaart bestellen voor €5,09.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

Ja dat weet ik en heb ik gedaan, maar hoe krijg ik mijn mijn nummer dat nu een esim is weer op een fysieke simkaart.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3515 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hi ​@jannieprudon, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je een nieuwe fysieke simkaart bestelt, kun je deze binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. De activatie kun je dan heel gemakkelijk voltooien via je Mijn Odido account. Zodra je nieuwe simkaart is geactiveerd, wordt je oude automatisch gedeactiveerd. Je nummer zal dan ook (na activatie) direct automatisch gekoppeld staan aan je fysieke simkaart. Wel zo fijn, toch? 😄

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen