Skip to main content
Beantwoord

Lukt niet om persoonlijke deal af te sluiten

Hallo,

Ik heb een brief van odido ontvangen dat ik recht heb op een persoonlijke deal, zodat ik voor 10 euro per maand unlimited basis kan afsluiten.

als ik via odido.nl/persoonlijkedeal  inlog , en simonly kies en alles verder invul krijg ik uiteindelijk de onderstaande foutmelding:

"fout: kan abonnement gegevens niet ophalen, probeer later nog eens" 

Hoe kan ik dit fixen?

Of heeft iemand tips om dit te fixen?

Beste antwoord door eric

10 euro voor unlimited basis? Je bedoelt wellicht 10 euro korting, want de normale prijs is €32,50 zonder klantvoordeel. 

Maar moderators kunnen geen verkoopactiviteiten doen. Bel daarom met de Odido sales afdeling. 

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8757 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025

10 euro voor unlimited basis? Je bedoelt wellicht 10 euro korting, want de normale prijs is €32,50 zonder klantvoordeel. 

Maar moderators kunnen geen verkoopactiviteiten doen. Bel daarom met de Odido sales afdeling. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb sales gebeld en de "aanbieding" geldt alleen voor een nieuw abonnement, heb de brief meerdere keren gelezen maar dat haal ik niet uit de tekst

NB Prijs is voor unlimited 15 euro/mnd

Pfff wat een misleidende reclame, zeg dan direct dat het gaat om een extra nieuw abonnement 

Voorkomt dat ik er zoveel tijd aan verknoei en ook de mensen vanodido

Jammer dit soort misleidende reclame

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen