Skip to main content

Rekeningnummer veranderen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn abbonement word momenteel van mijn vriend’s rekening afgeschreven. Ik wil dit veranderen naar onze gezamelijke rekening.

Zou iemand van Odido dit voor mij kunnen regelen?

Mijn Odido staat het namelijk niet toe en zegt dat de rekening niet op mijn naam staat. Dit staat hij overigens wel, hij staat op naam van ons beiden.

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

Welkom op onze community! ​@Sojo7012 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hierover aan de bel trekt. Ik snap goed dat je dit wil aanpassen. Ik help je graag om dit te regelen! 

Lukt het niet in Mijn Odido via Mijn gegevens > Betaalgegevens > Aanpassen? Zo niet, dan verwerking ik de wijziging natuurlijk voor je. 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter zie ik dat de gegevens (geboortedatum/laatste 4 cijfers IBAN) niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan? Als je onder het kopje ‘Info voor moderator’ het nieuwe rekeningnummer invult, kan ik de aanpassing gelijk in orde maken.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 😊

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7897 reacties
  • 1 maart 2025

@Sojo7012 Goedemorgen, werkt het ook niet als je alleen het nummer aanpast?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2025

Het enige dat ik aan probeer te passen is het rekeningnummer, maar dat lukt dus niet.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20374 reacties
  • 1 maart 2025

Hallo ​@Sojo7012 

Is het voor Odido thuis? Ik heb ook een gezamenlijke rekening opgegeven (was eerst een andere rekening van mij), geen problemen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 3 maart 2025
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community! ​@Sojo7012 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hierover aan de bel trekt. Ik snap goed dat je dit wil aanpassen. Ik help je graag om dit te regelen! 

Lukt het niet in Mijn Odido via Mijn gegevens > Betaalgegevens > Aanpassen? Zo niet, dan verwerking ik de wijziging natuurlijk voor je. 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter zie ik dat de gegevens (geboortedatum/laatste 4 cijfers IBAN) niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan? Als je onder het kopje ‘Info voor moderator’ het nieuwe rekeningnummer invult, kan ik de aanpassing gelijk in orde maken.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen