Ik ben reeds verhuisd naar België maar mijn abonnement wordt nu toch wel heel duur om te onderhouden in België dus zou ik hem graag vroegtijdig willen opzeggen. Maar hoe moet ik hiervoor juist te werk gaan, ik kan van de chatbot niet veel informatie krijgen hahaha. Alvast bedankt 🫶🏻
Verhuisd naar het buitenland
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
De berekening kan ik voor je maken en met je delen, zodra je hierop akkoord geeft zal ik alleen nog een extra verificatie moeten uitvoeren om zeker te weten de jij de juiste persoon bent. Hiervoor zal ik een verificatiecode per sms naar je nummer versturen. Zodra je die met mij kunt delen, kan ik de opzegging voor je verwerken. Als ik dat vandaag doe, kan je abonnement op zijn vroegst worden stopgezet op 04/04/25.
Kun je alleen je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna direct voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.