Skip to main content
Beantwoord

Verhuisd naar het buitenland

Ik ben reeds verhuisd naar België maar mijn abonnement wordt nu toch wel heel duur om te onderhouden in België dus zou ik hem graag vroegtijdig willen opzeggen. Maar hoe moet ik hiervoor juist te werk gaan, ik kan van de chatbot niet veel informatie krijgen hahaha. Alvast bedankt 🫶🏻

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@dmvanderdeen wat leuk dat je bent verhuisd naar België, heb je het naar je zin daar? Ik begrijp heel goed dat je mobiele abonnement dan een heel duur verhaal wordt, ik geef je graag meer duidelijkheid over de afkoop! Als je nog in contract zit, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. 

De berekening kan ik voor je maken en met je delen, zodra je hierop akkoord geeft zal ik alleen nog een extra verificatie moeten uitvoeren om zeker te weten de jij de juiste persoon bent. Hiervoor zal ik een verificatiecode per sms naar je nummer versturen. Zodra je die met mij kunt delen, kan ik de opzegging voor je verwerken. Als ik dat vandaag doe, kan je abonnement op zijn vroegst worden stopgezet op 04/04/25. 

Kun je alleen je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna direct voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 3 maart 2025

Goedemorgen ​@dmvanderdeen Heb je het na je zin in België? 
Je kan je abonnement afkopen tegen 50% van je abonnement kosten exclusief de korting en opzeg maand.  Als je kan bellen helpen ze je verder anders moet je geduld hebben da; helpen de moderators je verder.

Het is op dit moment erg druk.

Vul ondertussen je profiel helemaal in dat werkt sneller (zie mijn onderschrift.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hi ​@dmvanderdeen wat leuk dat je bent verhuisd naar België, heb je het naar je zin daar? Ik begrijp heel goed dat je mobiele abonnement dan een heel duur verhaal wordt, ik geef je graag meer duidelijkheid over de afkoop! Als je nog in contract zit, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. 

De berekening kan ik voor je maken en met je delen, zodra je hierop akkoord geeft zal ik alleen nog een extra verificatie moeten uitvoeren om zeker te weten de jij de juiste persoon bent. Hiervoor zal ik een verificatiecode per sms naar je nummer versturen. Zodra je die met mij kunt delen, kan ik de opzegging voor je verwerken. Als ik dat vandaag doe, kan je abonnement op zijn vroegst worden stopgezet op 04/04/25. 

Kun je alleen je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna direct voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen