Skip to main content
Beantwoord

Samsung smartwatch 5

• 26 februari 2025
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een Samsung smartwatch 5 besteld bij odido met multisim. Nu kan ik hem niet koppelen aan mijn abonnement. Als ik email krijg met Qr code dan zie ik geen Qr code alleen een code en die werkt niet. 4x de service gebeld en niemand kan me helpen. De multisim staat onder de kaarten in de app maar verder kan ik niks 

Ik hoop hier hulp te krijgen 't zelfde als de andere mensen

Mvg

Beste antwoord door flapnel

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@flapnel ik wou zojuist de maandelijks opzegbare Multisim voor je verwijderen, maar ik zie dat het pas mogelijk is vanaf 25-03-25, omdat je gebonden zit aan een maand opzegtermijn. Vanaf die datum kan ik het voor je opzeggen en ik zal dan de kosten ook voor je vergoeden. Als ik zo naar je e-mail kijk, zie ik dat de afbeelding wordt geblokkeerd door de e-mail app die je gebruikt. Je kunt in de app aangeven dat afbeeldingen worden laten zien. Mocht dat niet lukken, dan zou ik je willen vragen om de e-mail via een browser of laptop te openen. Desnoods via een andere e-maildienst. Dan zou de QR-code wel zichtbaar moeten zijn! 

Laat je weten of dat is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Pharwin ik heb met odido gebeld en ook zij konden hem ook weer niet koppelen en de Qr code kon ook niet. Ik heb t via meerder emailadressen geprobeerd en via laptop. Ze hebben me aangeraden om de watch terug te sturen wat ik dus ook gedaan heb. Er schijnt iets fout te zitten in t samsung systeem. Maar evengoed bedankt voor je reactie 

Bekijk origineel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@flapnel, welkom op onze Community! Wat leuk dat je hebt gekozen voor de Samsung Smartwatch 5, goede keus! Wel zo fijn als onze Multisim het ook doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie momenteel 2 Multisims gekoppeld en actief staan. De één hoort bij je Smartwatch abonnement en het simkaartnummer (ICIDD) eindigt op ***1507. De ander is een maandelijks opzegbare Multisim, waarvan het simkaartnummer eindigt op ***1852. 

Kun je checken in de instellen van je Smartwatch app welke Multisim momenteel gekoppeld staat? Dit kun je zien bij het ICIDD nummer. Of kan ik de maandelijks opzegbare Multisim voor je verwijderen? Kun je onderstaande stappen voor mij uitvoeren: 

• Via Sim, Toestel & Smartwatch klikt je op Mijn Smartwatch (onder het kopje Extra simkaarten > Gekoppelde Multisims)
  • Vervolgens sturen we je een sms met verificatiecode. Deze vul je in. 
  • Dan zie je een QR-code. Deze moet je scannen met de Samsung Wear Watch app.  
  • Samsung Wear app > Mobiele netwerken instellen > Scan QR-code
  • Je kunt vervolgens de instructies in je account verder volgen. 

Kun je laten weten wat je dan precies te zien krijgt? Ik hoor het graag van je, zodat ik je nog beter kan helpen! 

• is een nieuwe Poster
  • 27 februari 2025

Hoi ik heb de multisim al opgezegd. Bij de mail met Qr code krijg ik een afbeelding met streep erdoor. Ben al naar odido shop geweest en ook zij kregen het niet voor elkaar om een Qr code te krijgen. Ik heb maar een retour melding gemaakt en ruzie gehad met de service van odido telefonisch. Er komt met geen mogelijkheid een Qr code op geen een email adres

De maandelijkse multisim kan weg

• is een nieuwe Poster
  • 27 februari 2025

Dit is wat ik steeds krijg. Hoop dat je me kunt helpen anders gaat hij retour. 

Dank je wel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@flapnel ik wou zojuist de maandelijks opzegbare Multisim voor je verwijderen, maar ik zie dat het pas mogelijk is vanaf 25-03-25, omdat je gebonden zit aan een maand opzegtermijn. Vanaf die datum kan ik het voor je opzeggen en ik zal dan de kosten ook voor je vergoeden. Als ik zo naar je e-mail kijk, zie ik dat de afbeelding wordt geblokkeerd door de e-mail app die je gebruikt. Je kunt in de app aangeven dat afbeeldingen worden laten zien. Mocht dat niet lukken, dan zou ik je willen vragen om de e-mail via een browser of laptop te openen. Desnoods via een andere e-maildienst. Dan zou de QR-code wel zichtbaar moeten zijn! 

• is een nieuwe Poster
  • 1 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi Pharwin ik heb met odido gebeld en ook zij konden hem ook weer niet koppelen en de Qr code kon ook niet. Ik heb t via meerder emailadressen geprobeerd en via laptop. Ze hebben me aangeraden om de watch terug te sturen wat ik dus ook gedaan heb. Er schijnt iets fout te zitten in t samsung systeem. Maar evengoed bedankt voor je reactie 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@flapnel ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ah, check. Dank voor het doorgeven. Goed dat je in ieder geval de Watch hebt teruggestuurd. Minder fijn dat er iets fout lijkt te zitten in het systeem van Samsung. Ik hoop dat ze het snel oplossen! 

Mocht ik vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen